Контрольна робота. Слухаємо голоси природи. 5 клас

Додано: 6 березня 2023
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 216 разів
24 запитання
Запитання 1

Хто автор вірша «Про коника і цвіркуна»?


варіанти відповідей

Е.Сетон-Томпсон

Джон Кітс

Р.Кіплінг

Запитання 2

Які пори року змальовано у вірші «Про коника і цвіркуна»?


варіанти відповідей

літо і осінь

зима і весна

літо і зима

Запитання 3

Що означає ім’я Мауглі (Р.Кіплінг, «Мауглі»)?  

варіанти відповідей

жабеня

вовченя

ведмежа

Запитання 4

Як називаються гори, на яких мешкала вовча Зграя (Р.Кіплінг, «Мауглі»)?  

варіанти відповідей

Альпійські

Сіонійські

Карпатські

Запитання 5

Вороги Мауглі – це: 

варіанти відповідей

Шер-Хан, Табакі

Табакі, Балу

Багіра, Шер-Хан

Запитання 6

«Володарем Курумпо» (Е.Сетон-Томпсон, «Лобо») називали:


варіанти відповідей

старого собаку

старого вовка

старого ковбоя

Запитання 7

Зграя Лобо (Е.Сетон-Томпсон, «Лобо») була:


варіанти відповідей

невеликою

великою

дуже великою

Запитання 8

Чого найбільше боявся Лобо?

варіанти відповідей

вогнепальної зброї

отруєного м’яса

капканів

Запитання 9

Як назвали подругу Лобо? 

варіанти відповідей

Руда

Доміно

Бланка

Запитання 10

За жанром твори Е.Сетона-Томпсона «Снап» і «Лобо»:


варіанти відповідей

оповідання

повість

казка

Запитання 11

3. У якому творі покладено за основу випадок, який трапився з автором насправді?

варіанти відповідей

«Про коника та цвіркуна»

«Мауглі»

«Лобо»

«Задзвени із глибини»

Запитання 12

5. Що з перерахованого НЕ є ознакою вірша

варіанти відповідей

ритм

 рима

опис подій із життя героя

вираження почуттів

Запитання 13

6. Що дає підстави стверджувати, що автор оповідання "Лобо" намагається викликати у нас співчуття до тварин? 

варіанти відповідей

Зображує страждання вовка, як страждання людини

Зображує Лобо розумним і кмітливим

 Він применшує збитки, яких завдавала зграя Лобо

Показує, що серед диких звірів є любов і відданість

Запитання 14

10. Назвіть головне захоплення письменника Ернеста Сетона Томпсона.

варіанти відповідей

подорожі

спостереження за тваринами

музика

театр

Запитання 15

11. Про кого з персонажів казки «Мауглі» сказано: «Він мав право блукати скрізь, де йому заманеться, бо їв лише коріння, горіхи та мед»?

варіанти відповідей

Шер –Хана 

Батька Вовка

 Балу

Акела

Запитання 16

12. Яка ідея оповідання "Лобо - володар Курумпо"?

варіанти відповідей

Заклик до співчуття й милосердя щодо тварин, до життя в гармонії з природою

Розповідь про вовчу зграю на чолі з величезним старим Лобо

Опис білої вовчиці Бланки

Запитання 17

Опис природи в художньому творі - це ...

варіанти відповідей

антитеза;

пейзаж;

алегорія.

Запитання 18

Впізнай персонажа!

"...Був сильним, мудрим, старим. Вже багато років він водив Зграю. Лише двічі за своєї молодості він потрапляв у вовчу пастку. Він багато знав про людей, а також дотримувався Законів Джунглів..."

варіанти відповідей
Запитання 19

Знайдіть правильну послідовність подій у творі “Лобо” Е.Сетона-Томпсона

1.Володар Курумпо-Лобо

2.Невелика зграя вовків.

3.Пастки для зграї вовків

4.Смерть вовчиці Бланки

5.Лобо у пастці

6.Смерть Лобо


варіанти відповідей

2;1;4;3;5;6

1;2;3;4;5;6

2;3;4;5;1;6

Запитання 20

...Чорна, як сажа, але з чудовими плямами на хутрі, які вилискували у світлі місяця, мов намальовані. Це опис ...

варіанти відповідей

Балу;

Багіра;

Каа;

Мати - Вовчиця.

Запитання 21

3. Джо́зеф Ре́дьярд Кі́плінг народився у ...


варіанти відповідей

а) Індії

б) Англії

в) Канаді

г) Німеччині

Запитання 22

5. Заповітні слова джунглів?


варіанти відповідей

а) "Ми з вами друзі назавжди"

б) " Ми непереможні"

в) " Ми з вами одної крові, ви і я"

Запитання 23

6. Найголовніший Закон Джунглів означає, що ...



варіанти відповідей

а) сила в друзях, у підтримці

б)  правий той, хто сильніший

в)  всі в природі рівні

г) на людину полювати не можна

Запитання 24

7. Кого у Джунглях називали Бандар-Логи?


варіанти відповідей

а)  зграю вовків

б) плем'я мавп

в)  зграю бізонів

г) кубло змій

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест