Контрольна робота "Службові частини мови". Варіант II

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 354 рази
11 запитань
Запитання 1

Знайдіть непохідний прийменник

варіанти відповідей

назустріч

з - понад

понад

без

Запитання 2

Прийменником є виділене слово в реченні

варіанти відповідей

Кругом мертво, тихо.

Навколо так гарно.

Назустріч линула пісня.

Назустріч сонцю радо я іду.

Запитання 3

Усі прийменники записані правильно в рядку

варіанти відповідей

навпроти, не зважаючи на, задля;

за винятком, із – під, з - посеред;

за - для, із – за, з – поміж, з – посеред, поміж;

під - кінець, з – поза, позаду , згідно з.

Запитання 4

Помилково вжито прийменник

варіанти відповідей

змагання з футболу;

відповідно до наказу;

піти за хлібом;

згідно з наказом.

Запитання 5

Укажіть рядок сполучників сурядності

варіанти відповідей

але, то…то, однак;

і, та, чи то,чи то, як;

проте, ні…, ні…, то…,то..,що;

зате, чи – чи, або, бо.

Запитання 6

Виділене слово є сполучником і його слід писати разом

варіанти відповідей

Як⁄ би не крутила хуртовина, блисне промінь – крига розтає.

Як ⁄би я тепер хотіла у мале човенце сісти.

Як⁄ би відали ви, які славні були ті хлопці.

Як ⁄би я піклувався завжди про тебе.

Запитання 7

. Частки немає в реченні

варіанти відповідей

Нехай же співає діброва.

От де, люди, наша слава, слава України.

Навіть в смутку б’ється щастя птах.

Живемо ми на одній землі.

Запитання 8

Вкажіть складений сполучник

варіанти відповідей

якщо;

тому що;

що;

дарма

Запитання 9

Правильно написані частки

варіанти відповідей

заспівав – таки, все ж – таки, хто – небудь;

так – то, колись – то, начеб – то;

сказав – бо, читай – но, лишив – таки;

таки - лишив, який - то, скажи - но;

Запитання 10

. Не пишеться разом

варіанти відповідей

не ⁄здужати підняти;

будинок не⁄ збудований;

не ⁄славити ворога;

не⁄ друг, а ворог

Запитання 11

Яка частка утворює форму дієслова наказового способу

варіанти відповідей

би;

не;

нехай;

ні;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест