Контрольна робота "Сучасна література" 2 варіант

Додано: 17 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 108 разів
10 запитань
Запитання 1

Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», відрізнявся від своїх однолітків тим, що

 

варіанти відповідей

був дуже сильним, займався спортом

 читав книги, займався самоосвітою

  володів телепатією;

 був вихідцем з іншої планети.

Запитання 2

Яка мета освіти в повісті Айзека Азімова "Фах"?

варіанти відповідей

 забезпечити науково-технічний прогрес

 розвивати творчі особливості кожного мешканця планети

 створити рівні можливості для освіти

зберегти права громадян

Запитання 3

У повісті «Фах» автор утверджує думку про те, що

варіанти відповідей

люди повинні перетворитися на досконалих роботів

 суспільство, у якому люди не вміють мислити, не приймають самостійних рішень, рано чи пізно деградує.

діти не повинні здобувати освіту самотужки, вчитися самостійно мислити й шукати інформацію, а можуть отримувати готові знання за допомогою спеціальних технічних приладів

люди повинні чітко виконувати накази інших 

Запитання 4

Тема твору К. Функе «Чорнильне серце»: 


варіанти відповідей

відповідальність людини за свої вчинки; 

духовне випробування людини; 

уславлення добра, високих моральних , якостей людини. 

жага до читання. 

Запитання 5

Які проблеми не порушуються в романі К.Функе "Чорнильне серце"

варіанти відповідей

стосунки батьків і дітей,

боротьба добра і зла,

вибір професії

прощення і відповідальність за свої дії

Запитання 6

Хто з героїв роману "Мандрівний замок Хаула" "для розваги викрадає молодих дівчат і висмоктує з них душі"?

варіанти відповідей

Кальцифер

Хаул

Відьма Пустирищ

Саліман

Запитання 7

За що розгнівилася Відьма Пустирищ на Софі?

варіанти відповідей

за те, що позбавила Відьму дару чаклунства

за дивовижний дар

за велике серце

за те, що шкодила Хаулу

Запитання 8

Провідна тема роману "Мандрівний замок Хаула"


варіанти відповідей

пошук шляху до повернення власного «я», боротьба зі злом на цьому шляху

боротьба за чаклунство між Софі та відьмою Пустирищ

зображення дружніх стосунків у родині

утвердження магії слова й привабливості читання.

Запитання 9

Встанови відповідність героя твору до його характеристики:

1. Кальцифер 2. Софі Хаттер.3. Хаул  4. Відьма Пустищ       

А) 18 років, працює капелюшницею, відьма перетворила її в 90-річну бабусю.                             

Б) маленький вогняний демон, був зіркою, охоронець чарівного замку.                                          

В) чаклунка, викрадала серця молодих гарних парубків, полювала на Хаула.                                       

Г)  володар чарівного замку, живе без серця.      

Д) хлопчик – сирота (мати померла, батько загинув під час шторму в морі), друг головної героїні.                            

варіанти відповідей

1Б 2А 3 Г 4 В

1Г 2В 3 Б 4 А

1Г 2 А 3 Б 4 В

1 Д 2 А 3 Б 4В

Запитання 10

Установіть відповідність між цитатою і твором: А) "Чорнильне серце", Б) "Фах", В) "Мандрівний замок Хаула".

1) "У цих чарах головне — вірити, що вони подіють. Як віддаватимеш, гляди, щоби мала впевнений вигляд". 2) "У вісімнадцять років …(він) твердо знав, що стане дипломованим програмістом; він прагнув цього, відколи пам’ятав себе". 3) «Удома в них повсюди були стоси книжок. Книжки стояли не лише на полицях, як у решти людей, а й горами лежали під столами, на стільцях, у всіх кутках. … Вони зустрічали [дівчинку] спокусливо розгорненими сторінками за сніданком, проганяли нудьгу в похмурі дні..» 4) «З кожним тижнем вона розмовляла з капелюшками дедалі частіше й частіше. У неї з’явилася звичка надягати кожен тільки но закінчений капелюшок на болванку, а потім для розваги розповідати…, яке тіло буде колись під ним».


варіанти відповідей

1А 2Б 3В 4Б

1Б 2В 3А 4В

1В 2Б 3А 4В

1В 2Б 3В 4А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест