Контрольна робота. Суспільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко

Додано: 12 жовтня 2021
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 545 разів
21 запитання
Запитання 1

За жанром пісня "Ой на горі да женці жнуть"

варіанти відповідей

козацька

кріпацька

бурлацька

чумацька

Запитання 2

Загибель безталанного козака зображено у пісні

варіанти відповідей

"Стоїть явір над водою"

"Гомін, гомін по діброві"

"Ой у степу криниченька"

"Ой на горі да женці жнуть"

Запитання 3

Вкажіть художній засіб "туман поле покриває"

варіанти відповідей

епітет

гіпербола

порівняння

метафора

Запитання 4

У якому столітті відбуваються події повісті "Захар Беркут"?

варіанти відповідей

XIV

XIII

XIX

IX

Запитання 5

"Старовинне руське село", яке описує Іван Франко у повісті

варіанти відповідей

Сторожа

Тухля

Стрій

Нагуєвичі

Запитання 6

Хто з героїв повісті зайвий?

варіанти відповідей

Мирослава

Максим

Тугар

Олесь

Захар

Запитання 7

Чому Мирослава сказала, що її батько помер?

варіанти відповідей

його вбили монголи

він не любив доньку

він зрадник

не захотів ділитися скарбом

Запитання 8

Суспільно-побутові пісні...  

варіанти відповідей

піднімають настрій, об’єднують людей, знайомлять з історичними подіями

відтворюють настрої певної соціальної групи, викликані певними явищами суспільного життя

зображують хвилювання народу за своє життя, майбутнє 

Запитання 9

Кого описано? Тухольський провідник, молодий гірняк, перший удалець на всю тухольську верховину, син тухольського бесідника.

варіанти відповідей

Захара

Тугара Вовка

Мирославу

Максима

Запитання 10

Визначте повчальний зміст слів: «Дурна звірюка той медвідь: самотньо держиться. Якби вони зібралися докупи, то хто знає, чи й стадо вовків дало би їм раду»  

варіанти відповідей

Дружба – велика сила  

Сам погибай, а товариша виручай

Сила в єдності: щоб перемогти когось, треба триматися разом  

Треба вірити у свої сили

Запитання 11

Під час розмови з Захаром Беркутом, членами громади Тугар Вовк поводить себе 

варіанти відповідей

гідно, належним чином 

коректно, виховано   

зухвало, грубо, зверхньо

переконливо, відверто

Запитання 12

Як називалася священна скеля тухольців?

варіанти відповідей

Зелемень

Говерла

Сторож

Сонцекамінь

Запитання 13

Хто очолює Військо Запорізьке у пісні «Ой на горі да женці жнуть»?

                        

                  


варіанти відповідей

Хорунжий

Сагайдачний   

Дорошенко 

Хмельницький

Запитання 14

Назвіть жанр пісні за уривком. "Ой скажіте, добрі люди, чим Андрій хворіє: на роботі - замерзає, коло миски - пріє".

варіанти відповідей

коломийка

козацька

чумацька

кріпацька

Запитання 15

Героя якої пісні мати спочатку проганяла з дому, а потім кликала повернутися?

варіанти відповідей

«Ой у степу криниченька»

«Гомін, гомін по діброві»

«Ой на горі женці жнуть»

"Стоїть явір над водою"

Запитання 16

Кому з персонажів повісті належать слова: «Життя в неволі нічого не варте – краще смерть»?

варіанти відповідей

Захару Беркуту

Тугару Вовку

Максимові Беркуту

Мирославі

Запитання 17

Кому належать слова: "Що ви, мужі чи коти, що так боїтеся тих кількох крапель води?"

варіанти відповідей

Тугару Вовку

Максимові Беркуту

Захару Беркуту

Бурунді

Запитання 18

Кому належать слова: «Не відбити, але розбити їх — се повинна бути наша мета!» ?

варіанти відповідей

Максиму Беркуту

Захару Беркуту

Мирославі

Митькові Вояку

Запитання 19

Чому Захар Беркут не погодився випустити з села Бурунду з кількома монголами в обмін на життя сина?

варіанти відповідей

Він не цінував життя сина.

Захар ненавидів монголів.

Знав, що Бурунда може повернутися із великим військом.

Не вірив, що Бурунда відпустить сина.

Запитання 20

За жанром "Захар Беркут" - це:

варіанти відповідей

історичний роман

пригодницька повість

народна легенда

історична повість

Запитання 21

Який добрий вчинок зробив Тугар Вовк наприкінці твору?

варіанти відповідей

врятував Бурунду і кілька моголів

вибачився перед Захаром за свої вчинки

врятував Максима

поблагословив Мирославу та Максима.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест