Художня література, музика, скульптура, малярство, архітектура, кінематограф, балет – це…
Розповідь казкового чи фантастичного характеру про незвичайну подію або життя й діяльність якоїсь особи – це…
Укажіть рядок, у якому ВСІ твори міфи.
Укажіть, з якого твору названі герої : два королі – польський та угорський, посланець, зайди-воїни.
Укажіть, з якого твору наведена цитата: «Вдарив ногою у земну кору - вона вигнулася, та не відчинилася, вдарив другою - вигнулася ще більше, а відчинитися не хоче. Пробував головою пробивати, плечима витискати - марно, кулаками гатив - теж не допомогло. Але від його ударів на землі прерівній гора за горою робилася, і чим дужче кидав собою Силун-велетень, тим вищі гори піднімались навколо.»
У цій легенді розповідається про кохання дівчини і хлопця, які були різного соціального статусу. Дівчина була заможньою, а хлопець з бідної сім’ї. Молоді хотіли одружитися, але батько, буцімто й погодився на весілля, але все одно не хотів віддавати доньку за бідного парубка. Укажіть про який твір ідеться.
Установіть відповідність між назвою твору і персонажами.
Назва твору Персонажі
1 «Як виникли Карпати» А Сварог і Берегиня
2 «Неопалима купина» Б Сварог і Дажбог
3 «Берегиня» В Карпо і Силун
4 «Дажбог» Г посланець, угорський король
Укажіть рядок, у якому правильна відповідь.
1. Установіть відповідність між назвою твору і уривком з нього.
Назва твору Уривок
1 «Чому пес живе коло людини» А Ми ніколи не завоюємо цієї країни.
2 «Чому в морі є перли і мушлі» Б Наслав Чорнобог на людей своє чорне військо
3 «Неопалима купина» В Дівчина зібрала перлини й віднесла їх своєму коханому.
4 «Берегиня» Г Від того часу й живе пес з людиною.
Укажіть рядок, у якому правильна відповідь.
Установіть відповідність між назвою твору і персонажами.
Назва твору Персонажі
1 «Яйце-райце» А новобранець, запорожці
2 «Летючий корабель» Б Морозко, Скороход
3 «Мудра дівчина» В стрілець, дівчина-змія
4 «Прийом у запорожці» Г пан, Маруся
Укажіть рядок, у якому правильна відповідь.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома