Ким працював дядько Кирило (Г.Тютюнник «Климко»)?
Скільки кілометрів Климко пройшов по сіль?
Що поклали на могилу дядькові (Гр. Тютюнник "Климко")?
Що робили люди на базарному майданчику (Гр. Тютюнник "Климко")?
Хто не давав спати Климкові?
Про які гори йдеться у творі "Климко"?
Чому Павлусь, герой оповідання О.Стороженка «Скарб», не ходив до школи?
Кому належать такі слова: «Бісові груші, які спілі, і над самісінькою головою висять, а ні одна ж то не впаде у рот»?
Як пожартували хлопці над Павлусем?
Яке прізвисько було в Павлуся?
Продовжіть вислів: «...як кому Бог дасть щастя, то не треба йому й рідної матері, не треба і скарбу шукати...»:
Яким роздумом автора закінчується твір О. Стороженка "Скарб"?
Мишка з однойменного твору О.Стороженка радіє, що діти сплять і не чують, як:
Своє помешкання мишка вважала:
Нору мишки можна було побачити в хаті:
У чому полягала помста мишки хазяїнам?
Гроші хазяїн хати, де була нора мишки, ховав:
Що було раніше у ящику, де господар зберігав гроші?
Укажіть художній засіб, використаний у поетичному уривку: «Крига буйно ломилась у відкриті двері протоки» (Л. Костенко «Чайка на крижині», «Крила»):
Коли відбуваються події, описані у диптиху Л. Костенко «Чайка на крижині», «Крила»?
Ідея вірша Ліни Костенко «Кольорові миші»:
Який жанр вірша Ліни Костенко «Кольорові миші»:.
Де і коли відбуваються події, зображені у вірші Ліни Костенко «Кольорові миші»?
Що для чоловіка було «моральною шкодою» у вірші Ліни Костенко «Кольорові миші»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома