Контрольна робота. Варіант 2

Додано: 6 квітня 2022
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 153 рази
11 запитань
Запитання 1

Початковий рівень (кожна відповідь 0.5 б.)

1. Усі слова є прислівниками у рядку:

А. випадково, весною, пішки;

Б. на пам’ять, завширшки, втричі;

В. поріг, по-моєму, прекрасно;

Г. любо-дорого, навзаєм, використано.

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Запитання 2

Початковий рівень (кожна відповідь 0.5 б.)

2. Прислівник відповідає на питання:

А. який? чий?

Б. що роблячи? що зробивши?

В. як? наскільки? навіщо?

Г. скільки? котрий?

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Запитання 3

Початковий рівень (кожна відповідь 0.5 б.)

3. Які прислівники можуть утворювати ступені порівняння?:

А. якісні, відносні, присвійні;

Б. якісно-означальні;

В. обставинні часу;

Г. обставинні причини та місця.

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Запитання 4

Початковий рівень (кожна відповідь 0.5 б.)

4. Прислівник "набагато" належить до розряду:

А. способу дії;

Б. міри та ступеня дії;

В. причини;

Г. якісно-означальні.

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Запитання 5

Початковий рівень (кожна відповідь 0.5 б.)

5. Помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядку:

А. найліпше;

Б. більш актуально;

В. найменш вдало;

Г. менш гірше.

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Запитання 6

Початковий рівень (кожна відповідь 0.5 б.)

6. Усі прислівники пишуться з двома -нн у рядку:

А. прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;

Б. грішн..о, невпин..о, живописн..о;

В. рівнин..о, туман..о, спосон..я;

Г. бажан..о, попідтин..ю, перлин..о.

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Запитання 7

Середній рівень

7. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням (за кожну правильну відповідь 0,25б.)

1. довіку                  А. причини

2. наперекір            Б. часу

3. спересердя          В. способу дії

4. вдвічі                   Г. міри й ступеня дії

5. по-українськи    Д. мети

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Запитання 8

8. Установити відповідність між прислівником та формою ступеня порівняння прислівника (за кожну правильну відповідь 0,25б.)

1. холодніше              А. проста форма найвищого ступеня порівняння

2. найбільш чисто   Б. складена форма найвищого ступеня порівняння

3. найгірше               В. проста форма вищого ступеня порівняння

4. більш вдало          Г. складена форма вищого ступеня порівняння

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Запитання 9

Достатній рівень

9. Утворити усі можливі форми ступенів порівняння прислівників легко, мало. (1б)

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Запитання 10

10. Записати слова, знявши риску. (1б.)

Зо/зла, де/небудь, в/двічі, най/сильніше, без/кінця, дарма/що,час/від/часу, поза/торік, яко/мога, по/перше, всього (на) всього, як (не) як, де (не) де, віч (на) віч, сама (самотою), пліч (о) пліч, (по) своєму, рік (у) рік, раз (у) раз, хоч (не) хоч, (будь) де, день (у) день, багато (багато), з діда (прадіда).

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Запитання 11

Високий рівень

11. Написати текст на  тему: «Важливо залишатися Людиною». Увести в нього прислівники, підкреслити їх як члени речення (2 бали).

варіанти відповідей

Перейти далі

.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест