Вдих забезпечується скороченням:
Біологічний вік
Мале коло кровообігу:
Поясніть, чому при ковтанні їжа не потрапляє в дихальні шляхи?
Виберіть правильні твердження
Як називаються легеневі міхурці?
Період другого дитинства. Виберіть характерні особливості:
Непарний м'яз, що розмежовує грудну та черевну порожнину - це:
Під акселерацією розуміють
Виберіть характерні ознаки вікового періоду - дошкільний вік:
До нижніх дихальних шляхів відносять:
З даного переліку виберіть всі захворювання органів дихання:
Клітини крові, що здійснюють в організмі транспорт газів - ...
Микола Іванович Пирогов
Які визначення правильні?
Топографія печінки. Виберіть правильні твердження
Основні функції травної системи:
Установіть правильну послідовність органів, які утворюють травний канал, починаючи з ротової порожнини:
а) пряма кишка з анальним отвором
б) глотка
в) ротова порожнина
г) тонкий кишечник
д) товстий кишечник
е) стравохід
є) шлунок
Які функції крові?
Вкажіть органи, що належать до видільної системи
Спеціалізовані нервові клітини,які сприймають температуру зовнішнього середовища -це ...
Виберіть правильні твердження:
Основною структурною і функціональною одиницею нирок є:
Які з залоз відносяться до залоз внутрішньої секреції?
Які характеристики м’язів є правильними?
Підтримання сталої температури здійснюється завдяки фізичній терморегуляції основними процесами якої є:
Виберіть правильне твердження
Виберіть умови, необхідні для утворення утворення умовного рефлексу:
1. Потрібно періодично повторювати дію умовного рефлексу для його закріплення;
2. Дія умовного подразника має передувати дії безумовного; певний час їхня дія має зберігатися;
3. Умовний подразник має неодноразово підкріплювати дією безумовного;
4. Сила дії та біологічне значення умовного подразника повинні бути слабшими, ніж безумовного;
Знайдіть взаємовідповідність:
А сангвінік 1 сильний, неврівноважений, нестримний тип
Б флегматик 2 слабкий тип
В холерик 3 сильний, врівноважений, інертний, спокійний тип
Під акселерацією розуміють
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома