Контрольна робота з тем " Поетичне бачення світу" та " Образ майбутнього в літературі"

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 362 рази
12 запитань
Запитання 1

  Його ім'я в перекладі з японської означає «банан».


варіанти відповідей

Мацуо Басьо

Лонгфелло

Р. Бернс

Запитання 2

Який вірш складається з трьох рядків?

варіанти відповідей

поема

ода

хайку

рубаї

Запитання 3

Якому поетові належить рядок " Моя мрія лине в гори навздогін вітрам"?

варіанти відповідей

Р.Бернсу

Мацуо Басьо

Г.Гейне

Запитання 4

З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?

а) щоб скликати народи на раду;        б) щоб подивитися на гарні простори;

б) щоб бути ближче до сонця;              г) щоб поговорити з вітром

варіанти відповідей

щоб скликати народи на раду

щоб бути ближче до сонця

щоб подивитися на гарні простори

щоб поговорити з вітром

Запитання 5

Людей з оповідання Р.Бредбері " Усмішка" приваблювали до міста...

варіанти відповідей

базарний день

свято та базарний день

безкоштовна кава

вистака книг

Запитання 6

Автором картини,яка була виставлена на площі міста,був...

варіанти відповідей

Леонардо да Вінчі

Рафаель

Рембрант

Запитання 7

Дія оповідання " Усмішка" відбувається...

варіанти відповідей

2034р.

2054р.

2060р.

2061р.

Запитання 8

У 1954 році Шеклі отримав нагороду...

варіанти відповідей

" Краща п'єса"

"Кращий дебют"

" Кращий вірш"

" Краще оповілання"

Запитання 9

Кліві сів на планеті З-М-22, тому,що...

варіанти відповідей

хотів здійснити екскурсію по планеті

мав вивчити рослиннісить планети

сталася аварія з кораблем

мав дослідити повітря на планеті

Запитання 10

Звірі на планеті З-М-22 розуміли один одного завдяки...

варіанти відповідей

телепатії

слухові

нюхові

зорові

Запитання 11

Найстрашнішою для Кліві була зустріч з ...

варіанти відповідей

пантерою

вовками

білкою

Запитання 12

Кліві вдалося перемогти звірів...

варіанти відповідей

силою техніки

силою думки

зброєю

хитрістю

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест