Контрольна робота з теми «Бароко і класицизм».

Додано: 13 квітня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Тест виконано: 415 разів
24 запитання
Запитання 1

 Укажіть, коли розвивалося бароко у Франції:

варіанти відповідей

 у ХV ст.;

у ХVІ ст.; 

у ХVІІ ст.

у ХVIII cт.

Запитання 2

Який стиль літератури «вирізняється художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої — драматично загострене сприйняття світу та людини»?

варіанти відповідей

Романтизм;


класицизм;


Відродження;


бароко.


Запитання 3

3. Укажіть значення слова «baroco»

варіанти відповідей

«Філософський, мудрий»;


«дивний, взірцевий»;


«приємний, ласкавий»;


«вигадливий, химерний».


Запитання 4

4. Укажіть літературні напрями, які сформувались у XVII ст. в Європі:

Вибрати 2 варіанти.

варіанти відповідей

реалізм;


бароко;


романтизм;


класицизм;


сентименталізм;


Запитання 5

Ключове поняття у класицизмі

варіанти відповідей

душа

почуття

розум

відчуття

Запитання 6

Правило "трьох єдностей" у драматургії - це єдність

варіанти відповідей

розуму, волі, дій

місця, часу, дії

місця, героїв, часу

Запитання 7

Справжнє ім'я Мольєра?

варіанти відповідей

Жан Батіст Гренуй

Жан Батист Поклен

Джон Гріффін

Семуель Лехгорн Клеменс

Запитання 8

Де знаходився Мольєр,коли його наздогнав смертельний напад?

варіанти відповідей

На полюванні

На сцені

На лікуванні

на війні

Запитання 9

Основний конфлікт у комедіі "Міщанин-шляхтич":

варіанти відповідей

між державою і суспільством;

між пристрастю і розумом;

між паном Журденом і графом Дорантом.

Запитання 10

Перелічіть традиції і новаторство комедії «Міщанин-шляхтич». Виберіть три варіанти

варіанти відповідей

Єдність місця і часу.

Протиставлення негативних і позитивних персонажів.

Не викриваються соціальні та людські вади.

Введення мюзиклу в структуру комедії.

Запитання 11

Всі події в комедії "Міщанин-шляхтич" відбуваються в будинку пана Журдена:


варіанти відповідей

протягом одного дня;

протягом двох днів;

протягом трьох днів.

Запитання 12

Тематика комедії "Міщанин-шляхтич":

Виберіть 2 варіанти

варіанти відповідей

Зображення прагнення пана Журдена потрапити у вище товариство, стати шляхетним дворянином. 

Викриття лицемірної моралі аристократії.

Трагічне кохання пана Журдена.

Запитання 13

В ієрархії жанрів класицизму комедія це:

варіанти відповідей

високий жанр;

низький жанр;

середній жанр.

Запитання 14

Комедія — драматичний жанр, у якому конфлікт, дія, характери, ситуації постають у смішних, комічних формах.

Комедія висміює суспільні явища, людські вади.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 15

Мольєр вважав театр

варіанти відповідей

дзеркалом суспільства

засобом розваги

засобом збагачення

засобом гумору

Запитання 16

З якою метою Мольєру замовили написати комедію "Міщанин-шляхтич"

варіанти відповідей

щоб показати проблеми двору

щоб висміяти пишні церемонії турків

щоб сподобатися королю Англії

щоб прославити Францію

Запитання 17

Укажіть головний осередок класицизму: 

варіанти відповідей


Англія

 Італія

 Франція

Іспанія

Запитання 18

Класицизм від латинського :

варіанти відповідей

  зразковий

оновлений

 витончений

хаотичний

Запитання 19

Пан Журден прагне:

варіанти відповідей

а) розбагатіти;

 б) одружитися з маркізою;

в) стати шляхетним дворянином.

г) стати розумним

Запитання 20

Ницість вищого товариства у творі втілює



варіанти відповідей

 Клеонт

Дорант

Ков′єль

Журден

Запитання 21

За кого пан Журден вирішив віддати заміж доньку?



варіанти відповідей

 маркіза

герцога

сина турецького султана

міщанина

Запитання 22

За жанром «Міщанин-шляхтич»:

варіанти відповідей

 комедія;

драма

 трагедія

ода

Запитання 23

У п’‎єсі «Міщанин-шляхтич» у мамамуші посвячують:

варіанти відповідей

Люсіль

Клеонта

пана Журдена

Доранта

Запитання 24

У фіналі комедії:

варіанти відповідей

пан Журден отримав дворянський титул

пан Журден зруйнував своє життя

всі щасливі, переміг розум над дурістю

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест