В який період розвивалося бароко як художній напрям?
Для бароко характерні:
(Оберіть кілька варіантів)
Джон Донн -
У строфі сонета №19 "Щоб мучить мене..." Джона Донна визначальним художнім засобом є:
Вогонь я й лід, жену й тікаю пріч,
Німий в мольбі, великий у малім.
Я зневажав ще вчора небеса –
Молюсь сьогодні й Богові лещу.
Автор "Священних сонетів" доби бароко -
Риси класицизму:
Головним осередком класицизму була
Закон трьох єдностей у драматургії класицизму — це єдність
Філософська основа класицизму -
Ідеальним героєм класицизму є
Взірцем для наслідування класицисти обрали...
Справжнє ім’я Мольєра - ...
Гостра критика з висміюванням, а то й гнівним засудженням вад і негативних явищ приватного, суспільного чи політичного життя називається ...
Король Людовік ХІV замовив Мольєру написати комедію «Міщанин-шляхтич» з метою...
Назва театру, який створив Мольєр у Парижі - ...
Мольєр став не тільки видатним драматургом, а й талановитим
Головний герой комедії...
Чому граф Дорант називав Журдена своїм другом?
Чому пан Журден відмовляється видати заміж свою доньку за Клеонта ?
Хто з героїв комедії був охарактеризований такими словами: "От йолоп так йолоп! Другого такого й у цілому світі не знайдеш!"?
2. За жанром "Міщанин-шляхтич":
Основна ідея комедії:
Хто із персонажів є позитивним?
Які жанри літератури теоретик класицизму Нікола Буало відносив до “високих”?
Визначте тему комедії Мольєра “Міщанин-шляхтич”.
Що означає слово «класицизм» у перекладі з латинської мови?
Як пані Журден ставиться до вчинків свого чоловіка?
Українське бароко часто називають
Сином турецького султана в комедії перевдягається:
Головна ознака поезій Джона Донна:
Де відбувається дія комедія “Міщанин-шляхтич”?
Їдка, викривальна, особливо дошкульна насмішка, сповнена крайньої ненависті і презирства - це
Оберіть кілька варіантів відповідей, у яких зазначені основні проблеми комедії "Міщанин-шляхтич" Мольєра
Слова: "Я маю власні переконання і ніколи їх не зречуся" - належать
Новаторським у творах Мольєра було (кілька відповідей)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома