Контрольна робота з теми "Дружба і кохання"

Додано: 26 січня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 1400 разів
24 запитання
Запитання 1

19 жовтня у поезії О.С.Пушкіна «19 жовтня 1825 року « — це:


варіанти відповідей

день зустрічі випускників Ліцею в Царському селі;

день відкриття Ліцею в Царському Селі;

день випускного іспиту в Ліцеї;

день приїзду до Ліцею російського царя Олександра І?

Запитання 2

Поезію «19 жовтня 1825 року» О.С.Пушкін написав, перебуваючи:


варіанти відповідей

в Південному засланні;

в Петербурзі;

в Михайлівському засланні;

у Болдіно?

Запитання 3

Улюбленим викладачем О.С.Пушкіна в Ліцеї був:


варіанти відповідей

А.П.Куніцин;                                              

А.І.Галич;


Н.Ф.Кошанський;                                       

Г.Р.Державін?


Запитання 4

О.С.Пушкін в поезії «19 жовтня 1825 року» згадує своїх друзів-ліцеїстів:


варіанти відповідей

І.Пущіна;                                                    

В.Кюхельбекера;


А.Дельвіга

О.Корсакова?


Запитання 5

Головна думка поезії О.С.Пушкіна «19 жовтня 1825 року»:


варіанти відповідей

авторські спогади та роздуми про навчання в Ліцеї;

уславлення ліцейської дружби та вірності ідеалам ліцею;


уславлення російського царя Олександра І;

заклик до свободи та оспівування поетичного мистецтва?


Запитання 6

Ідея твору «19 жовтня 1825 року» О.С.Пушкіна виражена в рядках:

варіанти відповідей

"Друзья мои, прекрасен наш союз!

Он как душа, не разделим и вечен-

Неколебим, свободен и беспечен,

Срастался он под сенью дружных муз»;


"Служенье муз не терпит суеты;

Прекрасное должно быть величаво:

Но юность нам советует лукаво,

И шумные нас радуют мечты…»;


"С младенчества дух песен в нас горел,

И дивное волненье мы познали;

С младенчества две музы к нам летали,

И сладок был их лаской наш удел»?


Запитання 7

Доля О.Гріна тісно пов’язана з Україною, а саме:


варіанти відповідей

Одесою;           

Феодосією;                       

Херсоном;                  

Київом?

Запитання 8

Феєрія – це:


варіанти відповідей

вистава з фантастично-казковим сюжетом;


казка,де головною героїнею є фея?


новела з неочікуваним, схожим на казкову історію, фіналом;

поезії,присвячена сильним та яскравим почуттям?


Запитання 9

Що Ассоль напророкував Егль:


варіанти відповідей

білий корабель з пурпуровими вітрилами, ,капітаном якого є хоробрий вродливий принц,який приїхав забрати Ассоль;

прекрасну країну,де сходить сонце, там житиме Ассоль;


білий корабель з пурпуровими вітрилами на світанку, капітаном якого є хоробрий,вродливий принц,який приїхав забрати Ассоль у своє царство – глибоку рожеву долину, де у неї буде все,чого вона забажає?


Запитання 10

Головною особливістю характеру Грея (О.Грін «Пурпурові вітрила») є:


варіанти відповідей

доброта

наполегливість

"дивна летюча душа"

"любов до моря"?

Запитання 11

Що символізують пурпурові вітрила у творі О.Гріна «Пурпурові вітрила»:


варіанти відповідей

мрію

кохання

щастя

диво. створене власними руками?

Запитання 12

Батьківщиною Роберта Бернса є:


варіанти відповідей

Англія

Ірландія

Шотландія

Уелс

Запитання 13

Головною особливістю поезії Р.Бернса є її:


варіанти відповідей

народність

музичність

патріотизм

задушевність

Запитання 14

Ліричний герой поезії Р.Бернса «Любов» порівнює своє кохання з:


варіанти відповідей

сонцем

рожевим квітом

подихом вітру

веселим співом

Запитання 15

Кохання ліричного героя поезії Р.Бернса «Любов» сильніше за:


варіанти відповідей

вічність

світ

небо

час

Запитання 16

Художній засіб,який використовує автор для розкриття сили почуття ліричного героя в поезії Р.Бернса «Любов»:

варіанти відповідей

порівняння

метафора

епітет

символ

Запитання 17

Особливістю лірики Г.Гейне є:


варіанти відповідей

народно-пісенна основа;                          

сатиричне зображення німецької дійсності;

мотив розчарування й скорботи;             

громадська позиція ліричного героя?


Запитання 18

Головною думкою поезії Г.Гейне «Коли настав чудовий май» є:


варіанти відповідей

поетизація високого почуття кохання;                            

поетизація краси травневої природи;

розкриття внутрішнього світу ліричного героя;  

розкриття сутності почуття кохання?


Запитання 19

Художній засіб,використаний поетом для розкриття почуття ліричного героя у поезії «Коли настав чудовий май»:


варіанти відповідей

метафора

контраст

паралелізм

антитеза

Запитання 20

Поезія К.Симонова «Чекай на мене» за змістом та формою викладення є:


варіанти відповідей

спогадом про кохану;                               

листом-зверненням до коханої;


роздумом про глибину та силу почуття кохання;


ліричною мініатюрою, історією кохання?


Запитання 21

Головна думка поезії К.Симонова «Жди мене» виражена в рядках:

варіанти відповідей

Жди меня, и я вернусь. Только очень жди»;

"Жди меня, и я вернусь, Всем смертям назло»;

"Как я выжил, будем знать. Только мы с тобой,-

Просто ты умела ждать,

Как никто другой».


Запитання 22

Ліричний герой поезії К.Симонова «Жди мене»:


варіанти відповідей

мандрівник;                                            

воїн, який захищає Батьківщину;


філософ у пошуках істини;                   

моряк, який знаходиться далеко від дому?


Запитання 23

Який художній засіб використовує автор у поезії «Чекай на мене» для розкриття ідеї твору:


варіанти відповідей

епіфора

анафора

рефрен

епітет

Запитання 24

На думку ліричного героя поезії К.Симонова «Жди мене», кохання – це:


варіанти відповідей

вірність

щирість

відданість

ніжність

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест