Шолом-Алейхем є представником ...
"Шолом-Алейхем" в перекладі з єврейської означає...
Підзаголовок "Пісні пісень" Шолом-Алейхема
Батько Бузі
Ким доводилася Бузя Шимеку?
В повісті "Пісня пісень" залишає свою дитину назавжди ...
Шимек найбільше очікував свято ...
Найбільша мрія Шимека - це:
Бузя не любить казок про ...
Шимек не міг терпіти, коли Бузя була:
На свято Пасхи Бузю і Шимека одягли в…
Бузя не любила…
Кого вважають автором "Пісні пісень" з Біблії?
Шимек порівнює Бузю з такою героїнею «пісні-пісенного» роману, як…
Перед пасхальною вечерею діти не сміли ...
Що змусило Шимека повернутися додому?
Бузю треба поздоровити із
В батьковій срібній бороді побільшало ...
Тієї ночі Шимек довідався про новину
Шимек признався, що приїхав додому лише для ...
Шимек по приїзді до батьків пішов молитися в …
Юнак любив Бузю....
Якого кольору очі Бузі?
Шимек утратив своє перше кохання через:
Шимек зазначає: «Найгірший початок – кращий, ніж…»
Бузя говорила про свого нареченого, що він ...
Тема повісті "Пісня пісень" - ...
Як називається збірка віршів Г. Гейне, до якої увійшла поезія «Коли настав чудовий май…»?
У вірші Г. Гейне «Коли настав чудовий май...» ідеться про кохання ...
«П р е к р а с н а т и, п о д р у г о м о я, — о, яка ж ти гарна!" - фраза з твору:
Хто переклав вірш Г. Гейне «Коли настав чудовий май…»?
Встановіть відповідність між автором і його твором.
1. Роберт Бернс
2. П’єр Ронсар
3. Генріх Гейне
4. Адам Міцкевич
А) «До того, як любов у світ прийшла…»
Б) «Непевність»
В) «Коли настав чудовий май…»
Г) «Моя любов – рожевий цвіт»
Д) «До моїх пісень…»
Якій темі найчастіше віддавав перевагу у своїх віршах Г.Гейне:
Встановіть відповідність між автором і країною, в якій він народився.
1. Адам Міцкевич
2. Генріх Гейне
3. П’єр Ронсар
4. Роберт Бернс
А) Німеччина
Б) Англія
В) Шотландія
Г) Франція
Д) Польща
Ліричний герой поезії Р.Бернса «Любов» порівнює своє кохання з ...
Які тропи використовує Р. Бернс в рядках "Нехай посхнуть усі моря, потануть брили скал"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома