Шановні семикласники, як підсумок теми ви повинні написати тестування з вивченої теми. Вам запропоновано 15 запитань, зверніть увагу на те, що є різні види завдань: з правильною однією та правильними кількома відповідями.
Завдання ми можете виконати лише один раз, виконати ви їх повинні за 40 хвилин. Тому не поспішайте, будьте уважні! Успіху!
До суспільно-побутових пісень належать усі пісні у рядку
Який художній засіб використано в уривку?
Стоїть явір над водою,
В воду похилився;
На козака незгодонька,
Козак зажурився.
Тема картини Леоніда Денисенка співзвучна зі змістом пісні
Виберіть специфічні ознаки коломийки (кілька варіантів правильні)
Пафос твору - це...
Укажіть, що зображується в суспільно-побутових піснях
На діалозі матері, яка не хоче відпускати сина на вірну смерть, і сина, який намагається заспокоїти неньку, побудована пісня
Який художній засіб використано в уривку?
Ой приїхав з України козак молоденький, -
Оріхове сіделечко, ще й кінь вороненький.
Виберіть рядки, які характеризують твір "Захар Беркут" І. Франка (кілька варіантів правильні)
Про кого із героїв твору "Захар Бекрут" йдеться у цитаті:
"Се був страшний, безтямно-сміливий і кровожадний войовник, суперник у славі з Кайданом...загони, які він провадив, лишали по собі найстрашнішу руїну, найбільше число трупів, найширшу ріку пожеж"
Про кого думав Захар Беркут, відмовляючись обміняти сина на звільнення монголів?
Укажіть, яку лексику часто використовують автори історичних повістей, зокрема І. Франко
Виберіть цитати, які стосуються образу Захара Беркута (кілька відповідей правильні)
"Перлами розсипаного намиста" назвав коломийки
Мирослава принесла Захарові Беркуту звістку про те, що
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома