Рей Бредбері – це……
Що таке роман-антиутопія?
За свої послуги просить мало й щиро радіє з того, що його високо цінують, виявляє гостинність, вміє прощати, щирий, прагне справедливості. Це характеристика
В якому університеті навчався Ерік Сігел?
Проблеми, які піднімаються у творі Е.В.Сігела "Історія одного кохання"
Проблематика твору "Тев'є-молочар" Шолом-Алейхема
Яким є суспільство у творі Р.Бредбері " 451 за Фаренгейтом" ?
Яка з дочок Тев'є закохується у бідного студента й вирушає за чоловіком на заслання
"Якщо кожна дитина варта, як моя Голда хоче мене преокнати, мільйон, то я найбагатший від найбагшого єгупетського багатія". Ця цитата Тев'є являється таким засобом комічного, як...
Завершіть вислів: "Є злочини гірші, ніж спалювати книжки. Наприклад..."
Яким способом, на думку влади, з роману Р. Бредбері «451º за Фарингейтом»,пожежники робили людей щасливими?
Вкажіть,кому з персонажів належать слова :" Той, хто не створює, мусить руйнувати. Стара як світ істина. Психологія неповнолітніх правопорушників."
За словами Дженні «Любов – це коли …» ( "Історія одного кохання")
Хто змусив Гая Монтега замислитися над тим, що діється навколо?
Функцію вистежування й покарання Монтеґа у романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» виконував:
З'ясуйте тематику твору Р. Бредбері
Кому з героїв належать слова: «Набивайте людям голови цифрами, начиняйте їх нешкідливими фактами, поки їх не занудило, нічого, зате їм буде здаватися, що вони дуже освічені»?
Дженніфер була вродлива, розумна та любила .... (з твору "Історія одного кохання")
Що значить цифра 451 в назві роману?
"Розум і каяття- ці дві речі, які приходять занадто пізно" - так розмірковував
Тев'є підтримав старшу дочку в її небажанні виходити заміж за м'ясника тому, що...
Кому належать подані слова: "Для того, щоб жити по совісті з іншими людьми, я повинен жити в злагоді з власною совістю"?
Оберіть правильні твердження, що стосуються змісту роману "Убити пересмішника":
"Убити пересмішника" в однойменному романі Н.Г.лі означає:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома