"Край Лукомор'я..." - це вступ до твору:
Який чарівний предмет отримала у спадок мачуха (з казки О.С.Пушкіна "Казка про мертву царівну та сімох богатирів"):
Що зробила служниця Чорнявка з царівною у густому лісі (за казкою О.С.Пушкіна "Казка про мертву царівну та сімох богатирів"):
Учена казкова істота, що згадується у вступі "Край Лукомор'я дуб зелений":
Солдатики були зроблені з олов'яної (за казкою Андерсена "Непохитний олов'яний солдатик"):
Хто був у табакерці (за казкою Андерсена "Непохитний олов'яний солдатик"):
Хто проковтнув олов'яного солдатика (за казкою Андерсена "Непохитний олов'яний солдатик"):
Що знайшла робітниця від олов'яного солдатика серед попілу (за казкою Андерсена "Непохитний олов'яний солдатик"):
Особливість найгарніших квітів саду японського імператора полягає у тому, що (за казкою Андерсена "Соловей"):
Богдихан, почувши про чудову пташку, що живе в його лісі
(за казкою Андерсена "Соловей"):
Почувши спів соловейка перший раз, імператор (за казкою Андерсена "Соловей"):
Штучний соловей був кращий за справжнього, бо (за казкою Андерсена "Соловей"):
Соловейко попросив одужавшого імператора (за казкою Андерсена "Соловей"):
Що зробив Лісоруб із золотим плащем і бурштиновим намистом (за казкою О.Уайльда "Хлопчик-Зірка"):
Як Хлопчик-Зірка ставився до нужденних, сліпих, калік
(за казкою О.Уайльда "Хлопчик-Зірка"):
Чого просив Хлопчик-Зірка у матері (за казкою О.Уайльда "Хлопчик-Зірка"):
Перед входом у місто хлопчик віддавав монети (за казкою О.Уайльда "Хлопчик-Зірка"):
Хто із лісових мешканців був задоволений погодою у лісі (за казкою О.Уайльда "Хлопчик-Зірка"):
Який водний простір був перед іграшковим палацем (за твором Андерсена "Непохитний олов'яний солдатик"):
Хто разом з витязями виходить із хвиль моря (за вступом "Край Лукомор'я дуб зелений" О.С.Пушкіна):
М.В.Гоголь назвав О.С.Пушкіна "великим національним поетом".
У Копенгагені створено музей Г.К.Андерсена.
Збірка "Гранатовий будиночок" належить перу О.Уайльда.
Поему "Руслан і Людмила" написав Г.К.Андерсен.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома