Контрольна робота з теми: "Множення і ділення десяткових дробів"

Додано: 28 лютого 2021
Предмет: Математика, 5 клас
26 запитань
Запитання 1

Виконати множення 42,8 ⋅ 0,076.

варіанти відповідей

32,528

3252,8

3,2528

0,32528

Запитання 2

Обчисліть:

42,1 : 1000

варіанти відповідей

42,1

421

4,21

0,421

0,0421

4210

Запитання 3

Обчисліть:

8,41 : 29

варіанти відповідей

29

2,9

290

0,29

0,119

1,19

Запитання 4

Розв'яжіть рівняння: (3,2х - 2,2х – 15,43) · 0,2 = 3,73.



варіанти відповідей

3,408

34,08

34080

0,03408

0,3408

340,8

Запитання 5

Знайдіть значення виразу: (20 – 22,05 : 2,1) · 6,4 + 9,2.


варіанти відповідей

610

0,69

69

0,07

70

0,7

Запитання 6

Яке число під знаками питання на картинці? Чому дорівнює яблуко + банани?



варіанти відповідей

11,4

10,6

9,8

9,6

визначити неможливо

Запитання 7

Площа прямокутника дорівнює 5,92 см2, а одна з його сторін - 3,7 см. Знайти периметр прямокутника.



варіанти відповідей

3,86 см

5,3 см

7,72 см

10,6 см

інша відповідь

Запитання 8

Вирази в метрах 4,7 мм



варіанти відповідей

0,047

0,0047

47

0,47

Запитання 9

На скільки сума чисел 19,4 і 4,72 більша за різницю цих чисел?


варіанти відповідей

9,44

11,2

8,44

94,4

Запитання 10

Знайдіть значення виразу (120,21 - 37,59) ∶ 34 + 5,43 ⋅ 19


варіанти відповідей

15,6

1,056

10,56

105,6

Запитання 11

На яке число треба помножити 8, щоб одержати 6?



варіанти відповідей

0,75

7,5

1,33

1,3

Запитання 12

Обчисліть:

4,5 + 1,23 =



варіанти відповідей

5,73

1,68

528

0,168

5,28

Запитання 13

Знайти значення виразу

8 : 0,02 - 2,5 ⋅ 10



варіанти відповідей

3975

375

385

37,5

15

Запитання 14

Обчисліть:

53,2 ⋅ 0,1 =


варіанти відповідей

532

0,532

5,32

53,2

0,0532

Запитання 15

Обчисліть:

0,032 ⋅ 10000 =


варіанти відповідей

0,0320000

0,32

0,0000032

320

32

Запитання 16

Обчисліть:

0,318 : 0,001



варіанти відповідей

 0,000318

 3,18

 318

 31,8

Запитання 17

Оберіть дроби, рівні даному 0,36

(декілька правильних відповідей)


варіанти відповідей

0,0036

0,360000

0,360

0,3600

0,366666666

 0,3600000000000

 0,360606

Запитання 18

Оберіть рядок чисел, які розташовані у порядку зростання


варіанти відповідей

6,7; 6,66; 6,8; 6,667.

6,8; 6,7; 6,667; 6,66.

6,66; 6,667; 6,7; 6,8.

Запитання 19

Порівняйте числа 2,32 і 2,334



варіанти відповідей

=

Запитання 20

Виконайте дії, попередньо округливши всі числа до одиниць:

2075,5 + 456,01 * 531,91 -185059,801 : 487,35.



варіанти відповідей

244 288

243 831

244 488

244 290

Запитання 21

Повний ящик яблук має масу 35 кг. Ящик,заповнений наполовину, має масу 17,75 кг. Яка маса ящика?


варіанти відповідей

0,5 кг

1 кг

1,5 кг

0,75 кг

Запитання 22

Що вигідніше купити: 35 г горішків по 0,84 грн чи 21 г таких самих горішків по 1,4 грн? (варіантів відповіді може бути декілька)


варіанти відповідей

35 г по 0,84 грн

21 г по 1,4 грн

Однаково вигідно

Інша думка (пояснити Чому?)

Запитання 23

Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 61,047. Знайдіть цей дріб. 



варіанти відповідей

0,6783

6,783

67,83

0,73

Запитання 24

На трьох шкільних ділянках було зібрано 80 кг овочів. З першої ділянки зібрано капусту, яка становить 0,18 від всієї маси овочів. З другої ділянки - морква, маса якої становить 0,55 решти маси овочів. А з третьої ділянки зібрали столові буряки. Яку масу столових бурячків зібрали зі шкільної ділянки?



варіанти відповідей

30,48 кг

 28,54 кг

29,52 кг

 27,50 кг

Запитання 25

Частка 0,37485 : 0,35 дорівнює


варіанти відповідей

1,071

10,071

10,71

1,71

Запитання 26

Відстань між двома селами дорівнює 149,8 км. З цих сіл одночасно в одному напрямку виїхали легковий автомобіль і мотоцикл, причому мотоцикліст їхав попереду. Через 3,5 год після початку руху авто­мобіль наздогнав мотоцикліста. Якою була швидкість мотоцикліста, якщо швидкість автомобіля дорівнювала 75,5 км/год?


варіанти відповідей

42,7 км/год

32,7 км/год

22,7 км/год

43 км/год

32 км/год

22 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест