1.Короткий та дотепний опис людей, тварин, предметів, подій та явищ, які треба розпізнати й відгадати- це...
2.Знайдіть серед поданих речень прислів'я.
3.Довершений за змістом вислів повчального характеру
4. Рядки «Береженого Бог береже» - це ...
5.У прислів'ях та приказках
Писать — не язиком чесать.
Письменний бачить поночі більше, як неписьменний вдень.
Потрібно учиться — завжди пригодиться.
Учись змолоду — пригодиться на старість.
Хто грамоти вміє, той добре і жне, і сіє.
Хто знання має, той мур зламає.
Хто пише й малює, той діток своїх годує.
Хто хоче більше знати, треба менше спати.
ідеться про
6.Загадки поділяють на такі види:
7.До фольклорних жанрів належать всі ОКРІМ
8.Під який псевдонімом писав Леонід Глібов?
9.Казки, автором яких є народ, називаються
10.Що у казці "Яйце-райце" з'явилося вдома, коли чоловік був у мандрах?
11.Що зробила дівчина у казці "Яйце-райце", щоб парубок її згадав?
12.Як звати Лиса, який є головним героєм казки "Фарбований Лис"?
13.Як закінчується казка "Фарбований Лис"?
14.До якої групи казок належить "Фарбований Лис"?
15.Які стосунки були між сестрами на початку казки "Чотири сестри"?
16.Хто ввів в оману Білу сестру?
17.Чому навчає казка "Чотири сестри"?
18.Що Павлусь попросив у мами в казці "Лелія"?
19.Про кого сказано:"Видко, що господиня за лелію дбає,— обполола чистенько, ще й прутиками обтикала для захисту. А лелія ж то розцвілася,— напрочуд! "
20.Хто сказав такі слова: "Нехай же не плачуть, нехай не ридають, тільки нехай добрим словом спогадають. Я ж тут маю таку вигоду, як ще не мала зроду. Ще мені в дівчини краще, ніж у княгині, мені в цій квітниці краще, ніж цариці,— красую, пишаю, лишенька не знаю!"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома