Контрольна робота з теми: "Романтизм"

Додано: 18 листопада
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
21 запитання
Запитання 1

Романтизм зародився на межі:

варіанти відповідей

XVI—XVII ст.;


XVII—XVIII ст.;


XVIII—XIX ст.

Запитання 2

Представником романтизму НЕ є:


варіанти відповідей

Г. Гейне;


Ф. Шиллер;


Дж. Байрон.

Запитання 3

Назву збірки «Книга пісень» Гейне запозичив у:

варіанти відповідей

Данте;

Петрарки;

   Шекспіра

Запитання 4

Легенда про красуню Лорелей стала основою вірша:

варіанти відповідей

 «Не знаю, що стало зо мною...»;

«Коли розлучаються двоє...»;

«Вечірні промені ясні...».

Запитання 5

Мазепа з однойменної поеми Дж. Ґ. Н. Байрона розповів шведському королю про:


варіанти відповідей

  покарання за кохання;


першу виграну велику битву;


 двобій із польським магнатом.

Запитання 6

Для романтизму характерні такі ознаки:


варіанти відповідей

суворі правила;


 зверхнє ставлення;


незвичайні герої діють у незвичайних обставинах.

Запитання 7

Представником німецького романтизму був:

.

варіанти відповідей

 Байрон;


  Гейне;


 Шиллер

Запитання 8

. На створення збірки «Книга пісень» Гейне надихнуло кохання до:

варіанти відповідей

Терези;

 Матильди;


 Амалії.

Запитання 9

. В оригіналі вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий...» постають поетичні образи:


варіанти відповідей

 сосни й пальми;


кедра й смереки;


кедра й пальми.

Запитання 10

«Байронічним» називають:


варіанти відповідей

 героя, розчарованого у принадах світу;

.

 героя-тираноборця;

героя-коханця.

Запитання 11

. Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:

.

варіанти відповідей

історичну постать;


романтичного героя;


 героя фольклорних творів

Запитання 12

1. «Мій дух як ніч...»

2. «Не знаю, що стало зо мною...»

3. «Коли розлучаються двоє...»

4. «Хотів би жити знов у горах...»

а) Моя ж душа, мов птах прип’ятий, Що прагне скель і висоти, Страждає в Англії пихатій.

б) ...Ніколи не плакали ми;

Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі.

в) Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів.

г) І бачить він сон про пальму, Що десь у південній землі ...


д) Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає

варіанти відповідей

1-а; 2-д; 3-г; 4-в

1-б; 2-а; 3-в; 4-г

1-д; 2-а; 3-г; 4-б

1-в; 2-д; 3-б; 4-а

Запитання 13

Новий тип літературного героя, створений Байроном, — тип:

варіанти відповідей

розчарованого бунтівного індивідуаліста;

борця із соціальною несправедливістю;

Запитання 14

Романтизм стверджує свої естетичні позиції в боротьбі з:

варіанти відповідей

бароко;

класицизмом;

сентименталізмом.

Запитання 15

Батьки Г.Гейне готували його до:

варіанти відповідей

А. Лікарської діяльності

Б. Комерційної діяльності

В. Наукової діяльності

Запитання 16

Який засіб використовує Г.Гейне в описі “Кедр одинокий… дрімає і мріє вві сні”:




варіанти відповідей

А. Епітети

Б. Уособлення

В. Порівняння

Запитання 17

Головний мотив лірики Байрона:




варіанти відповідей

А. Розчарування, “світова скорбота”

Б. Простота, мелодійсність

В. Оптимізм, ствердження позитивних тенденцій

Запитання 18

Чому Дж.Байрон звернувся до історії України?




варіанти відповідей

А. Відвідав Україну

Б. Прочитав про Україну у Вольтера

В. Привабило героїчне минуле України

Запитання 19

Що гетьман насамперед зробив під час привалу?




варіанти відповідей

А. Поїв і пригостив інших

Б. Оглянув зброю

В. Доглянув коня

Запитання 20

З ким Карл порівнює Мазепу:




варіанти відповідей

А. Юлієм Цезарем

Б. Александром Македонським

В. Ганнібалом

Запитання 21

Які засоби використовує Дж.Байрон в рядках:

“Гетьман – похмурий і старий

І сам, як дуб той віковий”




варіанти відповідей

А. Порівняння і метафора

Б. Епітет і порівняння

В. Епітет і уособлення 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест