Характерна особливість зрілого модернізму:
Письменники - модерністи розуміли призначення художньої літератури як ...
Яке справжнє прізвище Гійома Аполлінера?
Вірш Г. Аполлінера, у якому він застерігає людство від небезпеки війни ...
Образ водограю у вірші Г. Аполлінера "Зарізана голубка і водограй" - символ ...
Яку жанрову форму поезії розробив Г.Аполлінер?
Каліграми - це ...
Міст Мірабо у вірші Г.Аполлінера - це символ ...
Назва першої поетичної збірки Р.М.Рільке ....
Головний персонаж у творах Ф. Гарсіа Лорки - ...
Гітара у вірші Ф. Гарсіа Лорки порівнюється з образом ...
Жанр твору Ф. Гарсіа Лорки "Про царівну Місяцівну" ...
Головна риса ліричного героя віршів Ф. Гарсіа Лорки ...
Головний конфлікт твору Ф. Гарсіа Лорки "Про царівну Місяцівну" - між ...
2. До якого жанру народної творчості звертається поет у збірці «Циганське романсеро»?
4. Одним з програмних віршів збірки «Канте хондо» є
5. Вірш «Про царівну Місяцівну» належить до збірки
9. Якого символічного значення набуває місячне світло
у вірші «Про царівну Місяцівну»?
Що таке верлібр?
Про кого йдеться у рядках Р.М.Рільке:
Попереду ішов стрункий мужчина
в киреї голубій; він нетерпляче
і мовчазливо в далечінь вдивлявся,
і крок його жадібно жер дорогу...
Головні теми поезії Федеріко Гарсіа Лорки:
Який вірш Г. Аполлінера став поетичною емблемою Першої світової війни?
Проблему поета і поезії Райнер Марія Рільке порушує у:
Райнера Марію Рільке називають:
Хто є автором даних поезій:"Гітара", ""Про царівну Місяцівну"...?
Визначте тему вірша Аполлінера "Міст Мірабо".
У поезії Рільке "ОрфейЕврідіка,Гермес" сюжет запозичений із
"Ніби хвиля плаче гітара,
Ніби вітер над снігопадом..."Який художній прийом в цьому уривку використано?
Хто з цих поетів неодноразово бував на Україні?
Що було «заказано» Орфеєві в поезії «Орфей, Еврідіка, Гермес»:
"Як заридала моя ... — розбилась досвітку криштальна чара. Ой заридала моя ... . Хочу утішить — надармо, хочу утішить — намарно." Яке слово пропущене в вірші Лорки
Вірші Лорки часто ставали ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома