За зошитом для контролю навчальних досягнень учнів " Українська мова" 7 клас, автор Жовтобрюх В. Ф.
Укажіть рядок сполучень слів, де в обох випадках ужито прийменник
Укажіть рядок, у якому всі прийменники пишуться окремо
Укажіть рядок неправильно побудованих словосполучень
Укажіть речення , у якому вжито сполучник
Укажіть рядок, у якому сполучник схарактеризований неправильно
Укажіть речення, у якому сполучник пишеться окремо
Укажіть рядок, де в усіх випадках частка пишеться разом
Укажіть реченя , у якому відокремлюється вигук (окремі розділові знаки опущено)
Укажіть речення, у якому відокремлюється вигук (окремі розділові знаки опущено)
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) Михайлик став протискуватися між козаками, виглядаючи Бородавку. (2) Ось він - ходить по мокрому піску, обдивляється припнуті до причалів байдаки. (3) Михайлик розгубився, несподівано побачивши отамана. (4) Кошовий оглянувся, ніби відчув погляд хлопця. (5) Тінь посмішки скривила пошерхлі губи. (6) - Це ти? Про батька питати прийшов? (7) Михайликові стало гаряче всередині. ( За М. Пригарою)
Підрядний сполучник ужито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) Михайлик став протискуватися між козаками, виглядаючи Бородавку. (2) Ось він - ходить по мокрому піску, обдивляється припнуті до причалів байдаки. (3) Михайлик розгубився, несподівано побачивши отамана. (4) Кошовий оглянувся, ніби відчув погляд хлопця. (5) Тінь посмішки скривила пошерхлі губи. (6) - Це ти? Про батька питати прийшов? (7) Михайликові стало гаряче всередині. ( За М. Пригарою)
Частку вжито в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома