Жанр твору М. Вороного "Євшан-зілля"
Оспівує минувшину України, похід славних запорожців до Туреччини твір
Тема поезії Т. Г. Шевченка "Думка"
З якого твору взято рядки
Було колись- в Україні
Ревіли гармати;
Було колись- запорожці
Вміли панувати.
З якого твору взято рядки:
Україно! Мамо люба!
Чи не те з тобою сталось?
Чи синів твоїх багато
На степах твоїх зосталось?
Де жили Санько та Грицик ("Джури козака Швайки")?
Ким був Швайка з повісті В. Рутківського "Джури козака Швайки"?
Хто служив одночасно і татарам, і шляхті? ("Джури козака Швайки")
На основі "Літопису Руського" створено твір
Назвіть героя за його характеристикою: таємний вихователь вовків, наділений Божим даром, книжник і цілитель.
Назвіть героя за його характеристикою: єдиний син у матері, яка його дуже любить і опікає, мрійливий, спокійний, розважливий, має талант характерника...
У якому місті перебував ханський син, потрапивши в полон ("Євшан-зілля")
Хто став джурою козака Швайки?
Символом чого є євшан-зілля в однойменному творі М. Вороного?
Справжнє ім'я козака Швайки
Козак у творі Т. Шевченка пішов шукати свою...
Ліро-епічний, часто віршований твір, у якому зображені значні події і яскраві характери - це
У творі М. Вороного "Євшан-зілля" згадується про князя...
Герой трилогії В. Рутківського, прізвисько якого перекладається, як "шило".
Установіть послідовність подій у поемі "Євшан-зілля"
А "І пішов гудець в дорогу"
Б "Байраками та ярами...в рідний степ, у край веселий простували, поспішали"
В "Князь Володимир взяв його під час походу з ясирем в полон"
Г "Затремтів, очима блиснув і зірвавсь на рівні ноги"
Установіть послідовність подій у поемі "Іван Підкова"
А "Підняв шапку - човни стали."Нехай ворог гине..."
Б "Чорна хмара з-за Лиману небо, сонце криє"
В "Було колись - в Україні ревіли гармати"
Г "Було колись добре жити на тій Україні"
Назвіть художній засіб: думка говорить, ревіли гармати.
Назвіть художній засіб: слова мальовничі, люба дитина
Назвіть художній засіб: крадькома прийшов, мов злодій; хвилі, як ті гори.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома