Контрольна робота з темою "Поетичне бачення світу"

Додано: 7 квітня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 44 рази
33 запитання
Запитання 1

Мацуо Басьо жив...

варіанти відповідей

у ХVІ ст.;

у першій половині ХVІІ ст.;

у другій половині ХVІІ ст.;

у ХVІІІ ст.;

Запитання 2

Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як...

варіанти відповідей

бананове дерево

банановий сік

бананове тістечко

банановий листок

Запитання 3

Тема поезії Р. Бернса " Моє серце в верховині":

варіанти відповідей

боротьба за незалежність

історичне минуле країни

оспівування любові до рідного краю

розповідь про кохання до дівчини

Запитання 4

Якому поетові належить рядок " Моя мрія лине в гори навздогін вітрам"?

варіанти відповідей

Мацуо Басьо

Дж. Родарі

Г. Лонгфелло

Р. Бернс

Запитання 5

У поемі Г. Лонгфелло " Пісня про Гайавату" використовуються міфи...

варіанти відповідей

англійців

американців

північноамериканських індіанців

французів

Запитання 6

За жанром твір Г. Лонгфелло "Пісня про Гайавату" :

варіанти відповідей

оповідання

поема

хайку

ода

Запитання 7

Хайку - традиційний вірш японської поезії має:

варіанти відповідей

10 складів

15 складів

17 складів

12 складів

Запитання 8

Слова "Моя душа в верховині соколом буя" у вірші Р.Бернса є ...

варіанти відповідей

гіпербола

метафора

порівняння

Запитання 9

Слова "хто діло робить, хто байдикує" у творі Дж.Родарі є ...

варіанти відповідей

уособлення

антитеза

метафора

Запитання 10

Жанр хайку властивий ...

варіанти відповідей

китайській поезії

японській поезії

корейській поезії

Запитання 11

Хайку - це вірш, який складається з...

варіанти відповідей

двох рядків

трьох рядків

чотирьох рядків

Запитання 12

Джанні Родарі отримав міжнародну премію імені...

варіанти відповідей

братів Грімм

Г.К.Андерсена

Ш.Перро

Запитання 13


Обов'язковою складовою хайку є:

варіанти відповідей

рима

антитеза

образи природи

гіпербола

Запитання 14

1. У чому полягає своєрідність культури Японії?

варіанти відповідей

вона пов'язана з політикою

вона пов'язана з реальним життям

вона пов'язана з філософією та мистецтвом

вона пов'язана з історією

Запитання 15

Хто з українських поетів назвав Р.Бернса "поетом народним і великим"?

варіанти відповідей

Леся Українка

Іван Франко

Степан Руданський

Тарас Шевченко

Запитання 16

Знайдіть рядок в якому наявні епітети.

варіанти відповідей

Як потік, що з гір несеться,

Як потік, що пада в прірву

 Ворон тихо старіє

Прощавайте, сині гори, білії сніги.

Прощавайте, темні звори і світлії луги.

 Ось Рим - Колізей, Капітолій й Форум.

Запитання 17

В японській поезії використовують слова

варіанти відповідей

магічні

сезонні

чарівні

духовні

Запитання 18

Якому поетові належить рядок "На суху гілку сів спочивати крук"?

варіанти відповідей

Дж.Родарі

Р.Бернсу

Басьо

Запитання 19

Хто є автором рядків "Картинки веселі, життя суворе"?

варіанти відповідей

Басьо

Р.Бернс

Дж.Родарі

Запитання 20

Хто автор цих рядків:

"Ваша сила тільки в згоді

А безсилля - в ворожнечі".

варіанти відповідей

Дж. Родарі

М. Басьо

Г. Лонгфелло

Р. Бернс

Запитання 21

11. Дж. Родарі став всесвітньо відомим як ...

варіанти відповідей

а) поет;

б) прозаїк;

в) казкар;

г) журналіст.

Запитання 22

"Палаци блискучі..., Везувій димучий…Розкішнії види" .

Як називається художній засіб, який використав Дж.Родарі в вірші?

варіанти відповідей

Порівняння

Метафора

Епітет

Антитеза

Запитання 23

«Моє серце в верховині і душа моя. Моя дума в верховині соколом буя. Моя мрія в гори лине наздогін вітрам» . Який поетичний засіб у вірші Р.Бернса використано ?

варіанти відповідей

Антитеза

Метафора

Епітет

Порівняння

Запитання 24

Японська поезія хайку має ...

варіанти відповідей

Має три рядки, риму, ритм, визначену кількість складів 5-7-5

Має ритм, три рядки, визначену кількість складів 5-7-5-7

Має три рядки, визначену кількість складів 5-7-5-5

Має три рядки, немає рими, але визначену кількість складів 5-7-5-7-5

Запитання 25

Які італійські міста згадує автор в поезії "Листівки з видами міст"? Потрібно обрати кілька варіантів

варіанти відповідей

Рим

Везувій

Піза

Генуя

Афіни

Неаполь

Амстердам

Запитання 26

Ліричний герой -- це

варіанти відповідей

образ автора в ліриці, його поетичне "я". Багато в чому схожий на автора, але містить елементи художньої вигадки

образ автора в ліриці, його поетичне "я". Схожий на автора

художня вигадка автора

сам поет

Запитання 27

Антитеза -- це

варіанти відповідей

створена мистецькою уявою художня картина

виразна подробиця в художньому творі, яка містить важливу інформацію

група рядків, що повторюються в тексті віршованого твору

протиставлення

Запитання 28

Люлька Згоди в поемі Г.Лонгфелло "Пісня про Гайавату виступає символом:

варіанти відповідей

рівності

мужності

єднання

Запитання 29

Який художній засіб вживається у цих рядках?

Прощавайте, сині гори, білії сніги,

Прощавайте, темні звори й світлії луги,

Прощавайте,пущі дикі й тіняві гаї,

Прощавайте, буйні ріки й бистрі ручаї!

варіанти відповідей

епітети

метафори

порівняння

Запитання 30

Визначте головну думку хайку Мацуо Басьо:

Білий лотос-цвіт

не цурається багна,

із якого зріс.

448486_1585569464.jpg

варіанти відповідей

Краса може з′явитися навіть із багна

Лотос - невибаглива квітка

Не треба соромитися свого походження

Запитання 31

Який прийом використав Р. Бернс у вірші «Моє серце в верховині...»? 

варіанти відповідей

 епіфора;

антитеза;

градація;

ретардація

Запитання 32

 Гітчі-Маніто з поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» — це...

варіанти відповідей

мисливець;

верховний вождь;

 шаман;

великий дух.

Запитання 33

Установіть відповідність між письменниками та рядками з їхніх творів.

  1 Мацуо Басьо                           А «Ось Рим, Колізей, Капітолій і Форум…»

  2 Р.Бернс                                    Б «На всохлу гілку сів ночувати крук…» 

  3 Дж.Родарі                                В  «Моя дума в верховині соколом буя…» 

                             Г  «…мила пісенька весни, линь все далі.."

варіанти відповідей

1г,2в,3а

1б, 2в,3а

1б,2а,3в

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест