За родовою ознакою твір «Мишка» належить до
а) епосу;
б) лірики;
в) ліро-епосу;
г) драми.
Символічний образ скарбу виявився у формі (О.Стороженко. «Скарб»):
а) шкатулки;
б) мертвого хорта;
в) гроші в скрині;
г) книжки
Продовжіть вислів: «Погані люди. Одні з голоду гинуть, а другі....»:
а) «...сало їдять»;
б) «...життяпролежують на печі»;
в) «...папір у ящик ховають»;
г) «...на заробітки йдуть».
На кого мріяв вивчити Климка дядько Кирило?
А На помічника машиніста
Б На лікаря
В На тракториста
Чому Климко й Зульфат запросили жити свою вчительку?
А Вони захотіли показати себе перед учителькою з найкращої сторони
Б Їм стало жалко вчительку з маленькою дитинкою на руках
В Їм підказав дідусь Зульфата
Вкажіть експозицію оповідання?
варіанти відповідей
А життя Павлуся з наймитами
Б опис життя Павлуся з батьками
В отримання Павлусем скарбу
Чому Павлусь не пішов шукати скарб?
А в нього вистачало грошей
Б боявся виходити з хлопцями
В вважав, що скарб сам його знайде
У Климка стріляють. "А з пробитого мішка тоненькою білою цівкою потекла на дорогу сіль...До друга біжить Зульфат". Ця цитата є яким композиційним елементом?
А експозицією
Б зав'язкою
В кульмінацією
"На базарі Климко і Зульфат зустрічають свою першу вчительку Наталю Миколаївну з маленькою дитиною на руках. Вчителька не має де жити". Структурний елемент композиції:
А кульмінація
Б Розвиток дії
В Зав'язка
Г Розв'язка
Мишка вважала, що люди — це дуже … сотворіння
а. цікаві
б. ласкаві
в. страшні
Чого просила жінка з міста для хворої дитини в господині мишки?
а. хліба
б. молока
в. меду
Про кого йде мова "...Він(?) оглянув Климкові ноги,обсипані курятами,брудні побуряковілі од холоду,велів зачекати і пішов на шлях до хури..."
А німець
Б італієць
В чех
Г англієць
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома