Події Другої світової війни описані у творі:
Правильними є всі твердження, ОКРІМ
В основу твору "Кольорові миші" Ліни Костенко покладений конфлікт між
У творі Богдана Лепкого "Мишка", щоб пустити в рух гроші, господар збирався:
У вірші "Крила" Ліни Костенко НЕМАЄ образу:
Зображення щасливої долі героя, який все своє життя нічого не робив і нічим не цікавився є ТЕМОЮ твору:
Хто каже слова із твору "Скарб" О. Стороженка: "Що таке на світі щастя?"
У чому проявлялася любов мами до Павлуся?
Твір "Скарб" за жанром:
З чого робила Анна кольорові миші?
"Одні з голоду гинуть, а другі папір у ящик ховають" - так каже герой із твору "Мишка". Хто саме?
Мишка раділа, що діти сплять і не чують розмов людей, тому що:
З чим порівнює Л. Костенко сад після дощу у вірші "Дощ полив"?
"Корів розсипана квасолька доганяє хмари у полях" - це художній засіб:
Що попросила жебрачка у господині з твору "Мишка"?
За оповіданням О. Стороженка «Скарб», Павло розбагатів ще більше, коли
За казкою Б. Лепкого, мишка вирішила погризти гроші своїх господарів, тому що
Ліна Костенко стверджує, що кожна людина має
Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1 «Крила»
2 «Дощ полив»
3 «Чайка на крижині»
4 «Кольорові миші»
А Струшується сад, як парасолька.
Мокрі ниви і порожній шлях…
Б Немає поля, то буде воля.
Немає пари, то будуть хмари.
В Більше тебе не буде
Завтра на цій землі…
Г І той сусід сказав тоді у тиші:
– Панове судді, я її привів…
Д - Дивна людино!
Я ж маю крила.
Парубки з оповідання «Скарб» запросили Павлуся із собою до лісу, щоб
Події у казці "Мишка" Б. Лепкого відбуваються в такій послідовності:
1. Помста, яку завдала Мишка господарю.
2. Збагачення господаря під час війни.
3. Опис умов, у яких жили люди.
4. Злість господаря. Мишка покидає свою домівку.
5. Зустріч із подругами.
Чайка дивувалася із застереження бути обережною на крижині, бо:
Гумористично змальовано образ головного персонажа у творі
Сусідові з поезії Л. Костенко "Кольорові миші" притаманні всі названі ознаки, окрім
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома