Контрольна робота за ІІ півріччя (5 клас)

Додано: 28 травня
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
26 запитань
Запитання 1

Що з перерахованого не є ознакою ліричного твору?

варіанти відповідей

Рима

Ритм

Опис подій із життя героя

Вираження почуттів

Запитання 2

Пронизливий вітер, мовчазні вершини гір, невтомний голосок, крижане мовчання, мила пісенька - це ... 

варіанти відповідей

метафори

епітети

порівняння

Запитання 3

"Поезія землі" - це ... 

варіанти відповідей

порівняння

антитеза

метафора

епітет

Запитання 4

Ні один звір в Джунглях не назве ЦЕ його справжнім ім'ям. Всі вони смертельно боялись Його і придумували сотні імен, тільки б не вимовити це слово. Як звірі називали ЦЕ? 

варіанти відповідей

Палаюча квітка

Гаряча квітка

Червона квітка

Жовтогаряча квітка

Запитання 5

Найголовніший Закон Джунглів - ...   

варіанти відповідей

"У Джунглів багато мов"

"Ми з тобою однієї крові"

"Запам'ятай мій слід"

"Це моє місце ловів"

Запитання 6

Установіть відповідність між персонажами та їхніми іменами

1.Вовк 2.Шакал 3.Пантера 4.Слон

варіанти відповідей

1. Шер-Хан 2. Табакі 3. Хатхі 4. Багіра

1.Хатхі 2.Табакі 3.Багіра 4.Акела

1.Акела 2.Табакі 3.Багіра.4.Хатхі

1.Табакі 2.Багіра 3.Хатхі 4.Акела

Запитання 7

Виберіть ознаки оповідання

варіанти відповідей

Невеликий за обсягом твір

Наявність сюжету

Зображувані події охоплюють значний проміжок часу

Невелика кількість персонажів

Віршований твір

Запитання 8

Установіть послідовність подій у творі "Лобо – володар Курумпо "

1. Лобо у пастці

2.Спроби вполювати Лобо

3.Лобо і Бланка разом назавжди

4. Історія зграї Лобо

5. Смерть Бланки

варіанти відповідей

3, 1, 2, 5, 4

 2, 4, 1, 3, 5

4, 2, 5, 1, 3

Запитання 9

Темою твору "Лобо - володар Курумпо" є ...  

варіанти відповідей

опис природи та тваринного світу долини Курумпо

розповідь про долю сильного та розумного вовка

опис пригод та полювання вовчої зграї

показ протистояння вовків та людей

Запитання 10

Міс Поллі взялася доглядати Полліанну, тому що…

варіанти відповідей

її попросила про це покійна сестра

пожаліла сироту

вважала себе зобов'язаною це зробити

хотіла створити сім'ю

Запитання 11

У чому полягала гра Полліанни?

варіанти відповідей

Вважати чиєсь горе за привід для радості

Не приховувати щирих почуттів

Знаходити привід для радості у всьому без винятку

Радіти від прикрощів і сумувати від щастя

Запитання 12

Знайдіть рядок, у якому правильно названо друзів Полліанни


варіанти відповідей

Джиммі Бін, Міллі, тітка Поллі, Джо Гарпер, Пол Форд

Джон Пендлтон, Міллі, Еммі Лоренс, Пол Форд, лікар Чілтон

Тітка Поллі, Джиммі Бін, місіс Сноу, Джон Пендлтон, Ненсі, лікар Чілтон

Ненсі, Тімоті, Том, місіс Сноу, Беккі, містер Джон Пендлтон, Джиммі Бін, лікар Воррен

Запитання 13

Матроси, вимірюючи глибину річки та пересвідчившись, що вона є достатньою для судна, вигукували: «Марк-твен!». Саме такий псевдонім обрав собі відомий письменник, прослуживши чотири роки лоцманом на пароплаві. Назви його справжнє ім’я

варіанти відповідей

Семюель Ленгхорн Клеменс

Чарльз Лютвідж Доджсон

Джон Гріффіт Чейні

Запитання 14

Установіть відповідність між персонажем і художньою деталлю.

тітка Поллі ..............................А яблуко

Том ..........................................Б малярська щітка

Бен Роджерс...........................В окуляри

Біллі Фішер ............................Г олов’яний солдатик

...................................................Д паперовий змій

варіанти відповідей

1- В, 2- Б, 3-А ,4-Д

1- А, 2- Б, 3-В, 4-Д

1- В, 2- Б, 3-А, 4-Г

1- Б, 2- А, 3-В, 4-Д

Запитання 15

Фарбуючи паркан, Том Соєр відкрив загальний закон, що керує всіма людськими вчинками: "Людина завжди прагне того, що…

варіанти відповідей

цікаво досягати

важко досягти

ніколи не досягти

легко досягти

Запитання 16

Які риси характеру НЕ притаманні Тому Соєру?

варіанти відповідей

Кмітливий

Спокійний

Винахідливий

Добрий

Сором'язливий

Запитання 17

Які спільні риси в характерах Аліси, Полліанни, Тома Соєра?

варіанти відповідей

Доброта

Чесність

Допитливість

Дратівливість

Кмітливість

Запитання 18

Чому вчить твір “Капелюх чарівника”? 

варіанти відповідей

дружбі та взаємовиручці

веселитися і допомагати всім, хто потребує допомоги

бути справедливими і добрими

обманювати батьків, якщо затіяв якусь витівку

завжди знаходити собі справу до душі


обережно обходитися з предметами, чиє призначення невідоме

Запитання 19

Головна думка твору “Капелюх чарівника” – ...

 

варіанти відповідей

немає нічого кращого, ніж безтурботне життя та безвідповідальність

немає нічого кращого за те, коли все належить тільки тобі

немає нічого кращого, ніж любов і лад в сім’ї

немає нічого кращого за дружбу

Запитання 20

Сетон-Томпсон - це письменник...

варіанти відповідей

Канадський

 Американський

Англійський

Індійський

Запитання 21

Снап- це ...  

варіанти відповідей

Ім' я одного з фермерів Мендози

Ім'я господаря цуценяти

 Ім'я друга, що надіслав посилку

Кличка цуценяти

Запитання 22

Чому вчить оповідання " Снап" ?

варіанти відповідей

Любити і берегти природу і все живе

Полювати на вовків

Розрізняти поведінку різних порід собак під час полювання

Захищати господарство від хижаків.

Запитання 23

Лускунчик - це...

варіанти відповідей

підставка для рубання дров

апарат для вимірювання звуків

пристрій для розколювання горіхів

пристрій для лускання насіння

Запитання 24

Як Марі врятувала Лускунчика, коли його оточила мишача армія, а військо іграшок відступало?

варіанти відповідей

схопила Лускунчика та сховала в шафі

кинула у мишей своєю туфелькою

 щосили закричала на мишей і тим злякала їх

 кинула у мишей палицею

Запитання 25

Подолавши Мишачого короля, Лускунчик подарував Марі...

варіанти відповідей

цукерки

 свою переможну шаблю

сім золотих корон

обручку

Запитання 26

Автор "Лускунчика і Мишачого короля"

варіанти відповідей

Джон Кітс

Ернест Сетон-Томпсон

Марк Твен

Ернст Теодор Амадей Гофман

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест