Контрольна робота за ІІ семестр. Довкілля.

Додано: 19 травня
Предмет: Природничі науки, 6 клас
14 запитань
Запитання 1

«Автоматична» відповідь організму на зміну в навколишньому середовищі у відповідь на подразник це:

варіанти відповідей

увага          

подразливість

інстинкт

рефлекс

Запитання 2

Складний процес, що дозволяє людині на основі органів чуття, образної пам’яті та набутого досвіду передбачати щось чи угадувати це:

варіанти відповідей

інтуіція                                          

подразливість

інстинкт

рефлекс

Запитання 3

Передача інформації за допомогою мови (усної або письмової) це:

варіанти відповідей

вербальне спілкування       

мова жестів

друга сигнальна мова

невербальне спілкування

Запитання 4

Малорухомий спосіб життя називається:

варіанти відповідей

гіпертермія                                     

гіпотермія

анорексія

гіподинамія

Запитання 5

Енергетична цінність їжі визначається у:

варіанти відповідей

моль/л                                              

міжнародних одиницях (МО)

кілокалоріях

млг

Запитання 6

За часом зберігання інформації розрізняють такі види пам’яті:

варіанти відповідей

миттєва             

емоційна

сенсорна

образна

довготривала

короткотривала

Запитання 7

Кору великих півкуль головного мозку поділяють на такі зони:

варіанти відповідей

центральна            

потилична

периферична

тім’яна 

скронева

лобова

Запитання 8

Залежно від характеру добових біоритмів виділяють три найхарактерніші типи людей:

варіанти відповідей

зозулі                           

соловейки

сови

жайворонки

голуби

орли

Запитання 9

За типом інформації розрізняють такі види пам’яті:

варіанти відповідей

миттєва              

емоційна

сенсорна

рухова

образна

словесно-логічна

Запитання 10

Поживними компонентами їжі є:

варіанти відповідей

жири                                         

ліквор

білки

вуглеводи

лімфа

Запитання 11

Встановіть відповідність між видом пам’яті та його змістом:

А Миттєва або сенсорна         1. Утримує інформацію, що надходить від сенсорної

                                                       пам’яті.     

Б Короткотривала                    2. Обсяг цієї пам’яті не обмежений

В Довготривала                        3. «Опрацьовує» інформацію від органів чуття і   

                                                      зберігає її дуже короткий час (частини секунд).

варіанти відповідей

А2, Б3, В1

А3, Б1, В2

А1, Б2, В3

Запитання 12

Встановіть відповідність між видом пам’яті та його змістом:

А Рухова                     1. Пов’язана із інформацією від органів чуття, тому

зберігає картини навколишнього світу, звуки, запахи

 Б Емоційна                   2. Є основою для формування ходіння, танцю,

                                             гри на музичних інструментах

В Образна                     3. Запам’ятовування інформації, що пов’язана з  

                                             словосполученнями та реченнями

Г Словесно-логічна      4. Надає можливість відновлювати певний емоційний

стан у разі повторення ситуаці.                        

варіанти відповідей

А2, Б4, В1, Г3

А1, Б3, В2. Г4

А3, Б2, В4, Г1

А4, Б1, В3, Г2

Запитання 13

Встановіть відповідність між часткою кори головного мозку та виконуваними функціями:

А Лобова         1. Дотик, чутливість шкіри та м’язів

Б Скронева         2. Зір

В Потилична       3. Рух (контроль довільних рухів). Вищі психічні функції, інтелект

Г Тім’яна             4. Слух.

варіанти відповідей

А2, Б3, В1, Г4

А4, Б1, В3, Г2

А3, Б4, В2, Г1

А1, Б2, В4, Г3

Запитання 14

Встановіть послідовність передачі нервових імпульсів по рефлекторній дузі:

А Спинний або головний мозок

Б Рецептор, що вловлює подразник

В М’яз або орган, що надає відповідь на подразнення

Г Нерви та нервові волокна № 1

Д Нерви та нервові волокна № 2

варіанти відповідей

Б, Г, А, Д, В

В, Г, Б, Д, А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест