«Автоматична» відповідь організму на зміну в навколишньому середовищі у відповідь на подразник це:
Складний процес, що дозволяє людині на основі органів чуття, образної пам’яті та набутого досвіду передбачати щось чи угадувати це:
Передача інформації за допомогою мови (усної або письмової) це:
Малорухомий спосіб життя називається:
Енергетична цінність їжі визначається у:
За часом зберігання інформації розрізняють такі види пам’яті:
Кору великих півкуль головного мозку поділяють на такі зони:
Залежно від характеру добових біоритмів виділяють три найхарактерніші типи людей:
За типом інформації розрізняють такі види пам’яті:
Поживними компонентами їжі є:
Встановіть відповідність між видом пам’яті та його змістом:
А Миттєва або сенсорна 1. Утримує інформацію, що надходить від сенсорної
пам’яті.
Б Короткотривала 2. Обсяг цієї пам’яті не обмежений
В Довготривала 3. «Опрацьовує» інформацію від органів чуття і
зберігає її дуже короткий час (частини секунд).
Встановіть відповідність між видом пам’яті та його змістом:
А Рухова 1. Пов’язана із інформацією від органів чуття, тому
зберігає картини навколишнього світу, звуки, запахи
Б Емоційна 2. Є основою для формування ходіння, танцю,
гри на музичних інструментах
В Образна 3. Запам’ятовування інформації, що пов’язана з
словосполученнями та реченнями
Г Словесно-логічна 4. Надає можливість відновлювати певний емоційний
стан у разі повторення ситуаці.
Встановіть відповідність між часткою кори головного мозку та виконуваними функціями:
А Лобова 1. Дотик, чутливість шкіри та м’язів
Б Скронева 2. Зір
В Потилична 3. Рух (контроль довільних рухів). Вищі психічні функції, інтелект
Г Тім’яна 4. Слух.
Встановіть послідовність передачі нервових імпульсів по рефлекторній дузі:
А Спинний або головний мозок
Б Рецептор, що вловлює подразник
В М’яз або орган, що надає відповідь на подразнення
Г Нерви та нервові волокна № 1
Д Нерви та нервові волокна № 2
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома