1.Жанр твору Д. Олдріджа "Останній дюйм"-це
2. Що означає вираз "останній дюйм" у переносному значенні (за твором Д. Олдріджа "Останній дюйм")?
3.Головними причинами непорозуміння між батьком та сином були (за твором Д. Олдріджа "Останній дюйм"):
4. Завдяки чому Деві вдалося повести літак за правильним маршрутом (за твором Д. Олдріджа "Останній дюйм")?
5. Жанр твору Ф. Шилера "Рукавичка"?
6. Як поводиться на арені лев (за твором Ф. Шилера "Рукавичка")?
7. Що робить Кунігунда, коли її рукавичка опиняється серед звірів (за твором Ф. Шилера "Рукавичка")?
8. Чому лицар Делорж ризикує життям і йде на арену по рукавичку (за твором Ф. Шилера "Рукавичка")?
9. Ідея твору Ф. Шилера "Рукавичка"
10. Жанр твору Л. Стівенсона "Вересковий трунок"
11. Який народ варив вересовий трунок (за твором Л. Стівенсона "Вересковий трунок")?
12. Кого боявся батько аж так сильно, що не міг відкрити таємницю рецепту напоя (за твором Л. Стівенсона "Вересковий трунок")?
13.Чому батько дозволив вбити сина (за твором Л. Стівенсона "Вересковий трунок")?
14. Чому старий не відкрив таємницю напою (за твором Л. Стівенсона "Вересковий трунок")?
15. Невеликий розповідний твір про якусь незвичайну подію з несподіваною розв’язкою – це
16. Чому Делла та Джим, на думку О. Генрі, і є волхви (за твором "Подарунки волхвів")?
17. Які дари є найважливішими для людини (новела "Дари волхвів")?
18. Жанр твору А. Конан Дойля "Блакитний карбункул"-це
19. За допомогою чого Холмс дуже добре робив висновки (за твором А. Конан Дойля "Блакитний карбункул")?
20. Чому Джеймс Райдер не забрав гуся з каменем до себе (за твором А. Конан Дойля "Блакитний карбункул")??
21.Яку обіцянку дав Джеймс Райдер Шерлоку Холмсу (за твором А.Конан Дойля "Блакитний карбункул")?
22. Чому Шерлок Холмс врятував Джеймса Райдера (за твором А. Конан Дойля "Блакитний карбункул")?
23. Улюблений жанр Айзека Азімова є
24. Головною проблемою повісті А. Азімова "Фах" є:
25. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», відрізнявся від своїх однолітків тим, що
26.А.Азімов у творі "Фах" відстоює такі цінності:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома