Нервова клітина з відростками, яка є структурною і функціфональною одиницею нервової системи:
Центральна нервова ситема складається з :
На малюнку зображено:
Вкажіть хвороби нервової системи:
На малюнку зображено:
Потилична частка кори головного мозку аналізує:
Для яких груп людей значно зростає значення тактильних відчуттів?
На малюнку зображено:
Передня частина судинної оболонки ока, яка містить пігмент і визначає колір очей людини:
Значення ВНД :
Назвіть важливі чинники, що впливають на розумову діяльність людини:
Чи всі здорові люди бачать сновидіння?
Вкажіть залозу, яка не належить до ендокринних:
Біологічно активні речовини, що виділяються ендокринними залозами безпосередньо у кров і впливають на певні органи - це:
Зазначте правильну послідовність частин зорового аналізатора:
Допоміжні апарати ока складаються з:
Область найкращого бачення на сітківці називається:
До зорових рецепторів належать:
До зовнішнього вуха належать:
Вкажіть діапазон звукових коливань, який здатне сприймати вухо людини.
Специфічна форма спілкування, озвучена думка, властива тільки людині :
Кожна сенсорна система у своїй структурі має три відділи. Оберіть які саме.
Сукупність структур, які отримують, передають та аналізують інформацію із зовнішнього та внутрішнього середовища --
Де утворюються гормони ?
Вкажіть органи які виконують функцію виділення.
Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село?
Здатність мозку зберігати і відтворювати раніше закладену інформацію?
Укажіть, кому властива перша сигнальна система:
Укажіть, для кого властивий розвиток другої сигнальної системи:
Коли хлопець розповідає дівчині про свої почуття, то він застосовує:
До добових біоритмів відноситься:
Природний періодичний стан організму людини, що характеризується вимкненням свідомості та зниженням здатності нервової системи відповідати на подразники:
Найважливішим і основним компонентом другої сигнальної системи є:
Оберіть правильні/вірні твердження:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома