Контрольна робота за рік з української мови для учнів 7 класу.

Додано: 14 травня
Предмет: Українська мова, 7 клас
15 запитань
Запитання 1

Дієсловом є кожне слово в рядку

варіанти відповідей

 косити, косовиця, косять

рятувати, допомагати, порятунок

кричати, кричу, кричать

стрибати, ходьба, бігти

Запитання 2

З'ясуйте, скільки дієслів у наведеному уривку твору


Щось насувало грізне. Потемніло, завітрило, закрутила курява. Гримнуло ближче, немов звалив хтось на поміст деревину, загуркотіло й покотилось у небі.

варіанти відповідей

3

8

5

6

Запитання 3

Укажіть рядок, у якому вжито дієслово минулого часу.

варіанти відповідей

 Я ж пущу свою пригоду геть на тую бистру воду.

  Сім струн я торкаю, струна по струні.

 Гей, піду я в ті далекі гори, де смереки гомонять високі...

Досвітні вогні, переможні, урочі, прорізали темряву ночі...

Запитання 4

Активні дієприкметники у рядку

варіанти відповідей

 Дозріваючий, нудьгуючий,скриплячий

посивілий, сказаний, працюючий

 посинілий, висохлий, скопаний

 несучий , посивілий, написаний

Запитання 5

Позначте рядок, у якому речення ускладнене дієприкметниковим зворотом

варіанти відповідей

 На березі хвилястої Десни стояло місто, оповите в сни.

Скошена вранці трава висохла.

 На лугах ще трава не кошена, у полях красуються жита.

Лише мох вкриває оте віковічне, ніким не займане каміння.

Запитання 6

Дієприслівник -це...

варіанти відповідей

  Особлива форма дієслова, що виражає ознаку предмета за дією.

 Особлива форма дієслова, що означає додаткову дію або стан, відповідає на запитання що роблячи? що зробивши?

Самостійна частина мови, що означає додаткову дію предмета і відповідає на запитання що робити? що зробити?

  Службова частина мови, що служить для зв'язку слів у реченні.

Запитання 7

Укажіть рядок, у якому всі слова дієприслівники

варіанти відповідей

 Радіючи, засмаглий, сумуючи, запитавши

  Перемагаючи, відпочиваючи, приготувавши, загартувавшись.

 Ведучі, йдучи, співаючи, відчувши.

Радісний, читаючи, пишучи, зупинившись.

Запитання 8

Літеру и потрібно писати на місці пропуску в кожному варіанті, ОКРІМ:

варіанти відповідей

 відчиняюч.. обережно вікно

  зігріваюч.. промені

приготувавш.. вечерю

 плануюч.. завтрашній день

Запитання 9

Дієприслівниками є всі слова рядків


варіанти відповідей

  читаючи, прочитавши, дочитуючи

  тремтячи, тремтячі, затремтівши 

 залишивши, залишаючи, залишені

засинаючи, заснувши, заснулий

Запитання 10

Разом з не пишуться такі дієприслівники

варіанти відповідей

  не/зрозумівши, не/прийшовши, не/знаючи

  не/вгаваючи, не/навидячи, не/хтуючи

 не/прочитавши, не/встигаючи, не/переймаючись

не/подумавши, не/спитавши, не/зважаючи

Запитання 11

Окремо з не треба писати всі дієприслівники в рядку

варіанти відповідей

 (не)дбаючи, (не)сходячи, (не)наївшись

(не)навидячи, (не)хтуючи, (не)цінуючи

(не)зчувшись, (не)обминаючи, (не)виспавшись 

(не)малюючи, (не)ізолювавши, (не)рвуючи

Запитання 12

Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

час/від/часу, ледве/ледве, хтозна/коли

часто/густо, по/київськи, пліч/о/пліч

де/не/де, на/поготові, будь/куди

видимо/невидимо, під/силу, якось/то

Запитання 13

 13.Прийменник ужито в кожному сполученні слів рядка: 

варіанти відповідей

А)  Викопали навкруги фортеці, знайшов у портфелі, дощ і сніг;

 Б)  Лунає навкруги, грався з ними, чуйний і уважний;

 

 В)  Вітер з півночі, помилився через неуважність, бачив коло лісу.

 

 Г)  На початку століття, сидіти навпроти, згідно з наказом.

Запитання 14

14.Укажіть речення, у якому сполучник служить для поєднання однорідних членів:

варіанти відповідей

А) Довкола будиночків цвів бузок, і на білі стіни падала тінь від листя (П. Панч).

Б) Сонця ще не було видно, хоч далекі шпилі вже рожевіли (М. Коцюбинський).

В) Ліс шумів над ним тужливо, і плакав, і ревів (І. Франко).

Г) Розчинилися двері, і через поріг переступила з повним відром Галя (А. Шиян).

Запитання 15

15.Укажіть речення, у якому вжито частку. 

варіанти відповідей

А) Ми зробимо перерву рівно на п’ять хвилин.

 Б) У небі рівно ліг слід від далекого літака.

В)  Невже цей сніг розтане?    

 Г) Десь далеко чулися голоси. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест