1.Добою Просвітництва називають ...
2.Назвіть одну з філософських ідей доби Просвітництва.
3. Представники доби Просвітництва в літературі.
4. Художній напрям у літературі та мистецтві доби Просвітництва, у якому головними принципами стали конкретність і достовірність зображення сучасної дійсності, демократизм образів, пошуки практичного втілення просвітницьких ідеалів.
5. Образ людини доби Просвітництва створив...
6. Його твір покладений на музику і став гімном Євросоюзу
7. Жанр лірики, вірш, що виражає піднесені почуття й оспівує важливі події, діяльність видатних осіб.
8.Установіть відповідність автора до його твору:
1.Дж.Свіфт
2.Ф.Шиллер
3.Й.В.Гете.
а) "Мандри Гуллівера",
б) "Прометей",
в) "До радості"
9. У цьому творі автор критикує вади суспільства, засуджує деспотизм, несправедливість і лицемірство. Він сподівається, що прийде час, коли люди об`єднаються в єдиному прагненні до прекрасних ідеалів.
10. Назвіть письменника, який зумів поєднати різні ідеї, концепції та напрями Просвітництва. В його творчості знаходимо ознаки просвітницького класицизму, просвітницького реалізму, сентименталізму і рококо.
11. В якому творі головний герой має такі риси: безстрашність, схильність до роздумів, незалежність і волелюбність, нездоланна сила.
12.Встановити відповідність поетичних рядків до твору:
1."Будь тверься ідим в лиху годину,/Поміч скривдженим давай,/Всюди правду знай єдину,/Зроду клятви не ламай."
2." Сміється радо природа мені,/Як сіє сонце по зимнім сні!/ Барвисті квіти по всіх лугах,/Пташині хори по всіх гаях..."
3."Хто пізно так мчить у час нічний?/ То їде батько, з ним син малий./Чого боїться і мерзне син - /Малого тулить і гріє він".
а) Й.Гете "Вільшаний король",
б) Ф.Шиллер "До радості",
в) Й.Гете "Травнева пісня".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома