Контрольна робота за темами "Золоті сторінки далеких епох","Модернізм"

Додано: 12 жовтня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 1835 разів
29 запитань
Запитання 1

Гомункул - це:

варіанти відповідей

син Фауста

учень Фауста

штучна людина

чорний пес;

Запитання 2

Від самогубства Фауста рятує:

варіанти відповідей

Вагнер;

спів Гретхен;

пасхальний спів;

брат Гретхен;

Запитання 3

У фіналі твору Фауст втрачає:

варіанти відповідей

голос;

усі гроші;

зір;

надію;

Запитання 4

Тип літературного героя, утілений в образі Грегора Замзи:

варіанти відповідей

"маленька людина"

бунтівна людина"

"зайва людина"

приречена людина;

Запитання 5

Оберіть правильне визначення модернізму як літературної течії:

варіанти відповідей

Модернізм ( від фр.-новітній, сучасний)- загальна назва сукупності напрямів і шкіл у літературі й мистецтві кінця ХІХ- початку ХХ ст., які вирізняються антиреалістичною спрямованістю, духом експериментаторства.

Модернізм ( від латин.- вираження)- напрям у мистецтві та літературі, що розвивався переважно в німецькомовних країнах у період 1905-1925 рр.Виник як своєрідна відповідь соціоісторичну кризу.

Модернізм ( від фр.- враження)-напрям у мистецтві останньої третини ХІХ ст. Художній образ побудовано на недомовках,та натяках; замальовкам властиві фрагментарність та етюдність.

Запитання 6

Зміст, якого набуває символ комахи у творі Ф. Кафки "Перевтілення"

варіанти відповідей

утрата життєвих перспектив:

тваринне існування пересічної людини;

гіперболізовані самотність та відчуження;

порушення здобутого спокою;

Запитання 7

Характерна ознака художнього світу Ф. Кафки:

варіанти відповідей

критичний аналіз соціоісторичних умов життя;

зображення конфлікту людини з таємничою та абсурдною владою, що постає в образах батька, богів, імператорів, суддів, службовців;

піднесене змалювання соціально-психологічного типу "зайвої людини";

спрямованість у минуле індивідуального та національного життя, колишніх цивілізацій;

Запитання 8

Гретхен у фіналі другої частини:

варіанти відповідей

народжує мертву дитину;

виходить заміж за Вагнера;

помирає ;

сумує;

Запитання 9

Мефістофель порівнює людину :

варіанти відповідей

з комахою;

з багнюкою;

з левом;

зі стеблиною;

Запитання 10

Заповніть прогалини в тексті:

Перевтілення Грегора на комаху - яскрава ... відчуження людини від усього світу.

варіанти відповідей

метафора;

гіпербола;

приреченість;

картина;

Запитання 11

Жанр твору "Перевтілення " Ф. Кафки;

варіанти відповідей

повість;

новела;

роман;

есе;

Запитання 12

Грегор Замза працював:

варіанти відповідей

розсильним;

портьє;

комівояжером;

клерком

Запитання 13

Міжнародного визнання Камю досяг після публікації:

варіанти відповідей

трагедії “Калігула”

повісті “Сторонній”

есе “Міф про Сізіфа”

роману “Чума”

Запитання 14

Роман “Чума” побудований як:

варіанти відповідей

хроніка зачумленого міста;

 щоденник Ріе;

зібрання спогадів про епідемію.

Запитання 15

Ріє задумує і пише оповідь про чуму:

варіанти відповідей

історію перемоги над хворобою;

гімн мужності й стійкості борців;

пересторогу на майбутнє.

Запитання 16

 Епіграф до роману (вислів Даніеля Дефо:" Якщо дозволяється зобразити ув’язнення через інше ув’язнення, то дозволяється також зобразити будь-який предмет через щось таке, що не існує взагалі “):

варіанти відповідей

розкриває тему твору;

пояснює задум автора;

виражає ідею твору;

дає оцінку зображуваному

Запитання 17

 Місто Оран змальоване як:

варіанти відповідей

безлике потворне місто;

 типове провінційне містечко;

прокляте місто грішників;

 алегоричний образ людства.

Запитання 18

Оран опановує жах після:

варіанти відповідей

офіційного визнання чуми;

оголошення в місті карантину;

проповіді отця Панлю;

оголошення кількості смертей.

Запитання 19

Першим замовчування чуми наважився зруйнувати:

варіанти відповідей

Ріє;

Рішар;

Кастель.

Запитання 20

” Я колись думав, що чужий у цьому місті, і що мені тут у вас нема чого робити, але тепер, коли я бачив те, що бачив, я відчуваю, що я теж тутешній, хочу я того, чи не хочу. Ця історія стосується однаково нас усіх,"– до цього філософського висновку про психологічний характер відчуження й самотності і шлях їхнього подолання приходить:

варіанти відповідей

Ріе; 

Рамбер

Панлю;

Тарру;

Гран.

Запитання 21

Тарру сказав, що єдиний його злочин – схвалення того, що вбиває дітей і дорослих, про:

варіанти відповідей

Коттара;

Панлю;

Рішар;

 Отона.

Запитання 22

Центральною ідеєю роману “Чума” є:

варіанти відповідей

стоїчний опір загальному безглуздю;

примирення з нездоланним злом;

відмежування від зла в особистому житті;

переборення абсурду прекрасною мрією.

Запитання 23

Знайдіть помилкове твердження: “Те, що Ріе пише про себе в третій особі, дає Камю змогу:

варіанти відповідей

наблизити суб’єктивну оповідь до стилю документа;

написати неупереджену колективну історію;

показати події крізь сприйняття колективу;

приховати авторську позицію за фігурою оповідача”.

Запитання 24

Притаманне екзистенціалізмові відчуття абсурдності людського буття обумовлює те, що Ріе:

варіанти відповідей

сприймаючи абсурдність появи чуми як вияв абсурдності життя, примирюється зі страшною хворобою;

хоч і не впевнений в успіхові, вперто бореться з чумою;

починає боротися з чумою, бо вірить у перемогу над страшною хворобою.

Запитання 25

Фауст в останнє зустрічається з Маргаритою, щоб:

варіанти відповідей

попросити у неї пробачення;

урятувати її від смерті;

запропонувати їй вийти за нього заміж;

дати їй грошей на утримання дитини.

Запитання 26

Мефістофель упевнений, що в коханні перемагає:

варіанти відповідей

душа;

плоть;

розум;

марнославство.

Запитання 27

"Перевтілення" Ф.Кафки - яскравий приклад твору доби:

варіанти відповідей

символізму;

реалізму;

романтизму.

Запитання 28

Шлях до дівочого серця Фауст знайшов завдяки:

варіанти відповідей

подарункам;

лестощам;

зворушливим та щирим розмовам;

наполегливим залицянням.

Запитання 29

Зазначте риси творчості Ф.Кафки:

варіанти відповідей

романтичні мотиви;

екзистенціалізм;

поєднання реальності з міфотворчістю;

використання біблійних сюжетів та символів;

підкреслено буденний, беземоційний опис фантастичних подій.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест