Діагностувальна робота № 4 за темою "Барви світової поезії."

Додано: 23 квітня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 499 разів
22 запитання
Запитання 1

Мацуо Басьо є представником літератури ...

варіанти відповідей

Китаю

Індії

Японії

Кореї

Запитання 2

Хайку чи хоку - це вірш, у якому ...

варіанти відповідей

5 рядочків, 15 складів

3 рядочки, 17 складів

5 рядочки, 7 складів

7 рядочків, 15 складів

Запитання 3

Основною темою поезій Мацуо Басьо є ...

варіанти відповідей

світ природи і людини в ньому

боротьба із соціальною справедливістю

значення поета і поезії в житті людини

толерантність між людьми різних національностей

Запитання 4

Японські поети використовували такі слова й словосполучення, як «злива», «спека», «зозуля», «прохолода», щоб зобразити...

варіанти відповідей

весну

зиму

літо

осінь

Запитання 5

Наявність у хайку слів та словосполучень "спів солов'я", "кумкання жаби", "голос зозулі","сакура" є прикладом використання ...

варіанти відповідей

метафор

епітетів

повторів

"сезонних слів"

Запитання 6

Вкажіть, про якого поета йдеться мова?

Усе життя він працював на землі, на фермі, навіть після успіху першої збірки поезій не покинув плуга...  

варіанти відповідей

Дж.Родарі

Мацуо Басьо

Генрі Лонгфелло

Роберт Бернс

Запитання 7

Вкажіть автора цих рядків: "Моє серце в верховині, де не був я сам...."

варіанти відповідей

Мацуо Басьо

Р.Бернс

Г. Лонгфелло

Дж.Родарі

Запитання 8

Псевдонім Басьо перекладається як...

варіанти відповідей

"банановий гай"

"бананове дерево"

"банановий сік"

"банановий лист"

Запитання 9

Темою вірша "Моє серце в верховині" є ...

варіанти відповідей

боротьба за свободу рідного краю

опис гірської природи

заклик до боротьби за незалежність

любов до батьківщини, туга за рідним краєм

Запитання 10

Ліричний герой — це ...

варіанти відповідей

автор ліричного твору

персонаж поеми 

образ близької автору людини, що стала героєм поезії

образ автора в ліриці, його поетичне "я"

Запитання 11

Куди лине мрія Роберта Бернса у його вірші?

варіанти відповідей

у синє небо

у високі гори

у світлії луги

у зелені ліси

Запитання 12

У поемі «Пісня про Гайавату» використовуються міфи ...

варіанти відповідей

давніх греків

давніх слов'ян

стародавніх індійців

північноамериканських індіанців

Запитання 13

Гайавата - це ... (2 відповіді)

варіанти відповідей

казковий персонаж

міфічний герой

вождь одного з племен

герой байки

Запитання 14

У своїх поетичних творах часто звертався до минулого Америки ...

варіанти відповідей

Дж.Родарі

Р.Бернс

Мацуо Басьо

Г. Лонгфелло

Запитання 15

Символом миру у « Пісні про Гайавату» є ...

варіанти відповідей

вогонь

томагавк

орел

люлька

Запитання 16

Навіщо Гітчі-Маніто скликав народи?

варіанти відповідей

щоб навчити їх обробляти землю

щоб примирити та об'єднати

щоб повідомити про Великий потоп

щоб повідомити про великий голод

Запитання 17

Гітчі-Маніто закликав ...

варіанти відповідей

взяти в руки зброю

виготовити зброю

сховати, закопати зброю

помиритись

Запитання 18

Гітчі-Маніто - це ...

варіанти відповідей

Життя Владика

Бог Вітру

Бог Сонця

вчитель

Запитання 19

 Міста, які згадав у вірші "Листівки з видами міст" Джанні Родарі, ...

варіанти відповідей

Рим, Мілан, Генуя, Венеція, Неаполь

Рим, Колізей, Капітолій, Форум

Японія, Рим, Мілан, Венеція

Піза, Греція, Капітолій, Форум

Запитання 20

У вірші "Листівки з видами міст" Дж.Родарі протиставляє життя ...

варіанти відповідей

молодих і старих

освічених і неосвічених

багатих і бідних

міських та селян

Запитання 21

Головна думка поезії Джанні Родарі - ...

варіанти відповідей

Погляньте і ви на картинки, синьйори:

Картинки веселі, життя — суворе.

Не вірю я чужим речам,

А вірю я своїм очам.

Чудово! Прекрасно! Розкішнії види!

А глянь за картинки — чи так воно вийде?

Запитання 22

Який художній засіб використовує автор у цих рядках:

Прощавайте, сині гори, білії сніги,

Прощавайте, темні звори й світлії луги.

варіанти відповідей

алітерацію

метафору

порівняння

епітети

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест