Контрольна робота за темою «Сила творчої уяви»

Додано: 10 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 277 разів
12 запитань
Запитання 1

Льюїсу Керроллу випало жити в Англії за часів правлення королеви:

варіанти відповідей

Єлизавети

Вікторії

Анни Стю́арт

Марії II.

Запитання 2

За тих часів уважалось:

варіанти відповідей

дитина – це небожитель, тому їй нічого не забороняють, на неї не кричать, не карають.

дітей змалку привчали до вишуканих манер.

добрим смаком було стримувати себе в усьому.

у п’ять років дитина знайомиться з “суворою дійсністю”, потрапляє під жорсткі правила й обмеження, яких треба дотримуватися.

Запитання 3

Уперше в історії літературної казки Льюїс Керролл

варіанти відповідей

використав діалог тварини і дитини.

використав подорож в інший світ.


використав фантастичні елементи.

зробив головною героїнею реальну дівчинку. 

Запитання 4

Льюїс Керролл був:

варіанти відповідей

математиком і письменником

священником і фотографом

географом і льотчиком

філософом і другом дітей

філософом і лікарем

Запитання 5

В уявному світі твору «Аліса в Крайні Див» автор відображає:

варіанти відповідей

проблеми виховання, судочинства»

проблеми усього суспільного устрою «вікторіанської доби»

вплив релігії на державний устрій

тільки те, про що можна було говорити в той час

Запитання 6

Які англійські приказки взято за основу образів Чеширського Кота,Капелюшника, Шаленого зайця: 

варіанти відповідей

Посміхається, як Чеширський Кіт.

За двома зайцями поженешся - жодного не зловиш.

Виховання дітей дуже схоже на спробу зібрати котів в одну зграю.

Божевільний, як капелюшник.

Казиться, мов березневий заєць.

Блудлив, як кішка, боягузливий, як заєць.

Запитання 7

Вкажіть тему і ідею твору Льюїса Керролла «Аліса в «Країні Див»:

варіанти відповідей

Тема: дивовижні, фантастичні пригоди дівчинки Аліси уві сні.

Ідея: в іграх та випробуваннях відбувається формування особистості дитини, що вона не може відразу жити за законами дорослих, оскільки пізнає світ по-своєму, часто помиляючись і завдаючи болю й собі, й оточенню. Але кожен має пройти свій шлях.

Тема: пригоди дівчинки – фантазії героїні та Білого Кролика.

Ідея: у творі автор обстоював свободу всіх і кожного, свободу думки, мрії, творчості, без яких неможливий прогрес людства.

Тема: твір про героїню, яка не тільки сама вміла бачити щасливі моменти, а й навчила радіти інших.

Ідея: радості життя та відкриття світу.

Запитання 8

Перша поетична збірка Марини Цвєтаєвої:

варіанти відповідей

«Книжки в обкладинках червоних»

«Дитинство»

«Вечірній альбом»

«Сузірья»

Запитання 9

Вкажіть , яких видатних композиторів згадує Марина Цвєтаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних»:

варіанти відповідей

Едварда Гріга

Йоганна Себастьяна Баха

Роберта Шумена

Чайковського Петра Ілліча

Амадея Моцарта

Людвіга ван Бетховена

Цезаря Кюї

Запитання 10

Які епізоди з книги Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» згадує Марина Цвєтаєва у вірші "Книжки в обкладинках червоних":

варіанти відповідей

Знайомство з Беккі.

У печері.

Фарбування паркану.

Виведення бородавок за допомогою дохлої кішки на кладовищі.

У школі.

Запитання 11

Фантастика – це:

варіанти відповідей

те, чого не існує в реальній дійсності; світ уявлень та образів митця, який базується на основі засвоєних раніше фактів із реального життя; творча уява.

твір мистецтва, що зображує події, явища, людей, їх почуття в образній формі.

різновид художньої літератури, в основі якої гострий, динамічний, з таємницями і загадками сюжет, напружені конфлікти особистого та громадського життя, в яких найбільш повно виявляються риси характеру героїв.  

один із жанрів художньої літератури, прозовий твір, місткий за обсягом, складний за будовою, у якому широко охоплено , розкрито історії багатьох персонажів, важливі проблеми, життєві події.

Запитання 12

Вкажіть ознаки фантастики:

варіанти відповідей

тривалість подій у часі

незвичайність подій та образів

складність персонажів, їхнє глибоке розкриття

дивні імена і назви

стрімкі  й неймовірні повороти сюжету

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест