Антуан Марі Жан-Батист Роже де Сент-Екзюпері походив
Антуан з дитинства мріяв стати
Притча - це
Алегорія - це
З`ясуйте, що символізує образ Маленького принца у творі:
Образ води в творі символізує:
Образ змії в творі символізує:
Образ баобабів у творі символізують:
"Дорослі" в казці Маленький принц" - це алегоричні образи, які:
Образ п`яниці в творі символізує:
Образ ліхтарника в творі символізує:
Образ короля в творі символізує:
З ким з алегоричних образів дорослих міг би потоваришувати Маленький принц?
Які істини проповідує Лис?
Який жанр твору Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінґстон"?
Яка тема твору Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінґстон"??
Яка ідея твору Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінґстон"??
Назвіть алегоричні образи твору?
У чому полягає основний конфлікт твору?
Якому мешканцю маленьких планет Маленький принц хотів розповісти про свою квітку, але той пояснив, що в книзі записують тільки про гори й океани, тому що вони вічні й незмінні, а квіти живуть недовго?
Маленький принц радить льотчику не сумувати, а
Що треба було зробити, аби герой повернувся на свою планету?
Чим вирізняється Джонатан серед Зграї?
Як батьки Джонатана реагували на заняття сина?
Коли Джонатан після поразки знову відчув радість польоту, він мріяв про нові крила. Як у кого?
Що засмутило головного героя після того, як його вигнали із Зграї?
Хто був найкращим учнем Джонатана?
Образ Джонатана Лівінгстона символізує
Визначте тлумачення образу-алегорії "Прагнення Джонатана вдосконалювати свій політ "
Визначити спільні ознаки творів Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц" та Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" (декілька відповідей)
Маленький принц мав правило: «Прибрався сам уранці – ретельно прибери і свою…»:
Укажіть, яку літературу представляє письменник сучасності, автор технічної літератури і льотних інструкцій, пілот за професією, філософ і публіцист Річард Бах
Кого Р. Бах згадує в епіграфі-присвяті до твору «Чайка Джонатан Лівінгстон»?
Які людські якості уособлює чайка Джонатан Лівінгстон?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома