1. Героями твору В. Винниченка «Віють вітри, віють буйні...» є
2. За жанром твір В. Винниченка «Віють вітри, віють буйні...» — це оповідання
3. Як у творі автор називає Гриня :
4. Яку основну функцію виконує наведений приклад опису : «Усе там тепер якесь інше, ніж звичайно: … і стіл із клітчатою цератою, і мисник …, і зелена в рожевих квітках скриня … — усе те саме, але якесь воно тепер хитре, принишкле, з відведеними набік очима».
5. Основний мотив поезії Л. Костенко «Кольорові миші» —
6. Через образ кольорових мишей поетеса висловила думку
7. Що означають наведені рядки?
Вони були нормальні і здорові,
А ця чаклунка збила їх з пуття.
8. Чому автор у творі декілька разів повторює слово «сірий»?
9. Тема твору О. Радушинської «Метелики в крижаних панцирах» —
10.Яка була мрія у головної героїні Ярини?
11. Ідея твору О. Радушинської «Метелики в крижаних панцирах» —
12. Вкажи, які проблеми порушила О.Радушинська у повісті "Метелики у крижаних панцирах"( кілька правильних відповідей)
Чим особлива композиція твору "Климко"?
Який епізод відповідає ілюстрації?
Климко загинув від ...
Кого врятував Климко в останні хвилини життя?
Як Климко повертався?
Чому Наталя Миколаївна втратила житло?
Де оселився Климко після авіанальоту на станцію?
Чому Климко не загинув під час авіанальоту на станцію?
Яку художню деталь використано у творі "Климко"?
Чому Климко поспішав додому?
Який висновок робить Андріан зі своїх літніх пригод?
Що запропонував Андріан для заробітку, коли не поїхав у табір?
Яка причина не дозволила Андріану поїхати у літній англомовний табір?
За що діти так любили класного керівника? (А. Дімаров. "На коні й під конем")
З яким настроєм через годину вийшов Толик від завуча? (А. Дімаров. "На коні й під конем")
Який предмет викладав Павло Степанович? (А. Дімаров. "На коні й під конем")
Що в учнів вважалося найбільшою карою в школі? (А. Дімаров. "На коні й під конем")
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома