Тестування ЗА ТВОРЧІСТЮ С. ЧЕРНІЛЕВСЬКОГО, І.ЖИЛЕНКО, І.КАЛИНЦЯ, Е.АНДІЄВСЬКОЇ

Додано: 1 квітня 2020
Предмет: Українська література, 6 клас
Тест виконано: 108 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Що трапилося із Жар-птицею, героїнею вірша І.Жиленко?

 


варіанти відповідей

 А) Вона померла. 

Б) Простудилась.  

В) Загубилась. 

Г) Її викрали.

Запитання 2

Означеннями «зелений», «голубий», «ніжно-фіалковий» лірична героїня вірша І.Жиленко «Підкова» характеризує

     

      

    

варіанти відповідей

А) сніг;   

Б) літаки;

В) кригу;    

Г) небо.

Запитання 3

Підкова, яку загубив Дід Мороз, була (за твором «Підкова»)

      

      


варіанти відповідей

а) Золота;     

б) Срібна; 

в) Смарагдова;           

г) Бурштинова.

Запитання 4

Кого І.Калинець у циклі «Дивосвіт» назвав «королевою темряви»?

варіанти відповідей

 А) Стежечку;  

Б) Блискавку;     

В) Веселку;      

Г) Криничку.

Запитання 5

 До кого звертається у своїй поезії І. Калинець словами «обережно

не зачепися за камінець, переступи соломку»?

 

  

 

варіанти відповідей

А) Веселки.  

Б) Блискавки.  

В) Кринички.   

Г) Стежечки.

Запитання 6

У рядках із вірша С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму …»

                                          Весело і з ляском серед печі

                                          полум’я гуляє по гіллю

 основним художнім засобом є:                                                                                                                                                                            

  

    


варіанти відповідей

   А  метафора         

Б  порівняння           

В  епітет             

Г  анафора  

Запитання 7

У що перетворився дідусь у «Казці про яян»?

 

 

варіанти відповідей

А) У діаманти.      

Б) У самоцвіти.     

В) У перлини.      

Г) У золоті злитки.

Запитання 8

Говорюща риба та рибалка з казки Е.Андієвської товаришували, тому що


варіанти відповідей

А) обоє любили рибалити;

Б) це був хитрий план рибалки;

В) так наказала зробити рибалці жінка;

Г) кожному з них не вистачало співбесідника й друга.

Запитання 9

Веселка в однойменному вірші  І.Калинця побралася

             

                

варіанти відповідей

А) з Котигорошком;     

Б) із Сонцем;     

В) із Соняшником;     

Г) з Місяченьком.

Запитання 10

Зворушлива поезія С.Чернілевського «Забула внучка в баби черевички» закликає:


варіанти відповідей

А) бережіть батьків, не ображайте необачним словом!

Б) турбуйтеся про свої речі, не залишайте без нагляду!

В) любіть своїх рідних, не забувайте стареньких!

Г) Повертайтеся до рідного дому!

Запитання 11

За якої умови герої твору  «Казка про яян» Е. Андієвської могли вийти з міста?

                       

                                    

       

варіанти відповідей

А) коли заплатять гроші;   

Б) коли скажуть «ти»    

В) коли чимось пожертвують;         

Г) коли скажуть чарівне слово.

Запитання 12

Установіть послідовність подій, що відбуваються у творі Е. Андієвської «Говорюща риба».

варіанти відповідей

А «...щоразу, повертаючись з моря, рибалки розповідали, як замість їхати з ними на ловитву, рибалка ходить по березі й гукає свого приятеля...»

«...Спочатку, коли риба була маленькою, засмучені батьки сподівалися, що з віком, як їхня дитина вбиратиметься в луску, це мине...»

«...Невдовзі риба знала не тільки ймення й уподобання усіх його дітей і жінки, а й як виглядає у рибалки в хаті й на подвір’ї, чим він журиться і що думає...»

«...3 цих пір риба стала жити на березі...»

Б «...Спочатку, коли риба була маленькою, засмучені батьки сподівалися, що з віком, як їхня дитина вбиратиметься в луску, це мине...»

«...3 цих пір риба стала жити на березі...»

«...Невдовзі риба знала не тільки ймення й уподобання усіх його дітей і жінки, а й як виглядає у рибалки в хаті й на подвір’ї, чим він журиться і що думає...»

«...щоразу, повертаючись з моря, рибалки розповідали, як замість їхати з ними на ловитву, рибалка ходить по березі й гукає свого приятеля...»

В «...Спочатку, коли риба була маленькою, засмучені батьки сподівалися, що з віком, як їхня дитина вбиратиметься в луску, це мине...»

«...щоразу, повертаючись з моря, рибалки розповідали, як замість їхати з ними на ловитву, рибалка ходить по березі й гукає свого приятеля...»

«...Невдовзі риба знала не тільки ймення й уподобання усіх його дітей і жінки, а й як виглядає у рибалки в хаті й на подвір’ї, чим він журиться і що думає...»

«...3 цих пір риба стала жити на березі...»

Г «...3 цих пір риба стала жити на березі...»

«...щоразу, повертаючись з моря, рибалки розповідали, як замість їхати з ними на ловитву, рибалка ходить по березі й гукає свого приятеля...»

Б «...Спочатку, коли риба була маленькою, засмучені батьки сподівалися, що з віком, як їхня дитина вбиратиметься в луску, це мине...»

В «...Невдовзі риба знала не тільки ймення й уподобання усіх його дітей і жінки, а й як виглядає у рибалки в хаті й на подвір’ї, чим він журиться і що думає...»


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест