1. Усі слова є числівниками в рядку
2. Усі числівники - кількісні в рядку
3. Усі слова - порядкові числівники в рядку
4. Лише друга частина відмінюється в усіх числівниках рядка
5. Правильну відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено в рядку
6. Правильно узгоджений числівник з іменником у реченні
7. Граматичну норму на позначення часу порушено в словосполученні
8. Відмінкову форму числівника на позначення дати вжито правильно в реченні
9. Установити відповідність між числівниками та їх групами за будовою.
1. три, вісім, десять, чотири
2. п'ятдесят, дев'яносто, сімсот, шістдесят
3. двадцять п'ять, сто один, двадцять два, триста сорок три
А. Прості.
Б. Складні.
В. Складені.
10. Установити відповідність між числівниками та їх розрядами.
1. три сьомі, сім десятих, п'ять восьмих, п'ять цілих і сім десятих
2. троє, п'ятеро, десятеро, тридцятеро
3. триста, п'ятсот, двадцять, сто
4. багато, кілька, кільканадцять, мало.
А. Дробові.
Б. Збірні.
В. Цілі числа.
Г. Неозначено - кількісні.
11. Укажіть рядок, в якому словосполучення потребує редагування
12. Укажіть рядок, в якому виділені слова записано правильно.
З..мля ніби прагнула виявити свою щедрість, порадувати людей усім най/кращим, що тільки може їм дати.
Герб - с..мволічний знак, своє/рідний ключ до історії роду, міста, д..ржави.
Пох..тали головами сивими старії: "Ви слухайт.. та навчайт..сь, діти молодії".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома