Оберіть відеоуроки, які ми відпрацьовували не тільки у вигляді тестових завдань, а й практично?
Оберіть теми, розбір помилок яких ми робили?
Чому ми приділяли особливу увагу у практичних заняттях на скрипці?
З чим вчитель порівнює смичок, коли розповідає, як треба вірно його розподіляти?
Які віедоуроки допомагають краще підготуватися до виступу на сцені?
По скільки нот легато було задано грати гами та вправи Шрадіка?
За чим треба слідкувати, коли граєш гами та вправи?
Чим відрізняється гама Соль мажор в одну октаву від гами Соль мажор у дві октави, коли ми граємо її на скрипці?
Для чого ми детально вивчаємо ці теми, підкріплюючи їх практичними домашніми заняттями із записом відео?
Чи обов'язково кожен день відпрацьовувати на скрипці все, про що говорилося у відеоуроках? Чи треба іноді їх переглядати, щоб згадати, як і над чим треба працювати на скрипці?
Для чого обов'язково потрібно уважно дивитися відеоуроки, щоденно займатися на скрипці та виконувати тести?
Коли я беру скрипку у руки, щоб позайматися, я...
Чи читаєш ти розбір помилок твого домашнєго відео, який пише тобі вчитель? Чи намагаєшся виконати все те, що він задає?
Чи обов'язково потрібно відправляти вчителю домашні відео своїх занять?
Скільки домашніх відео треба відправляти вчителю?
Чи всім потрібно виконувати завдання "Музикалка" та "Музикалка 2"?
Чи вказує Світлана Василівна на помилки, які роблять скрипалі у домашніх відео? Чи задає обов'язкові щоденні домашні завдання для виконання на скрипці? Чи треба все це виконувати?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома