Сантьяго більше не снилися ані шторми, ані бійки; коли він засинав, то часто бачив уві сні:
Мандруючи морем упродовж ртьох діб, Сантьяго
Одна з основних проблем твору Е.М.Гемінгвея "Старий і море"
Свою літературну творчість Г.Гарсія Маркес розпочав
Символічне завдання фіналу оповідання Маркеса "Стариган із крилами"
Характерна ознака твору М.Павича "Скляний равлик"
Імпульс розвитку подій у творі М.Павича "Скляний равлик"
Жанровий різновид роману Дж.М.Гріна "Провина зірок"
Причина, через яку Гейзел почала відвідувати групу підтримки (Дж.М.Грін "Провина зірок")
Оповідач у романі Маркуса Зузака "Крадійка книжок"
Початок "кар'єри" Лізель - крадіжка
Сантьяго, герой повісті Гемінгвея "Старий і море", якому довелося протягом трьох днів багато пережити, відчував до рибини
Коли велика рибина потягла Сантьяго у відкрите море, старий сподівався, що
Сантьяго почувався
Обставини, що поєднують Сантьяго і хлопчика Маноліно
Символічне значення образу ангела в оповіданні Г.Гарсії Маркеса "Стариган із крилами"
Символ абсурдності людського буття у творі Маркеса "Стариган із крилами"
Образ старигана із крилами НЕ є символом
Покидаючи село, янгол перетворився на
Прототипом архітектора Давида в оповіданні М.Павича "Скляний равлик" став
Е.Йонеско - засновник
Провідна ідея п'єси Е.Йонеско "Носороги"
Скляний равлик у творі М.Павича - символ
Місто, де побували Гейзел і Огастас, герої роману Гріна "Провина зірок", - це
Лейтмотив роману Гріна "Провина зірок"
Риса, не характерна Гейзел:
Риса, не притаманна Огастасові, - це
Причина, через яку мати віддала Лізель у чужу родину (роман М.Ф.Зузака "Крадійка книжок"), - це
Риса, не притаманна Лізель, - це
Мрія Руді, героя роману Зузака "Крадійка книжок" - стати великим
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома