Вальтер Скотт. «Айвенго».
Друга світова війна у європейській поезії. К.І. Галчинський «Лист з полону», Пісня про солдатів Вестерплятте». А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». І. Вайсґлас «Круки».
Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі».
Е. Шмітт «Діти Ноя».
У поезії яких митців представлена Друга світова війна?
Який образ незримо присутній у творі «Хлопчик у смугастій піжамі»?
"Не сумнівайтеся, що я лікар. Якщо чоловік дивиться вночі на небо, то це не робить його астрономом, ти ж знаєш". Чиї це слова з твору «Хлопчик у смугастій піжамі».
Та спершу він прочитав табличку на лавці: "Установлена на честь відкриття табору… — він завагався, — "Геть-Звідси… Дев'ятнадцятого червня сорокового року". Хто з героїв твору Д. Бойна. «Хлопчик у смугастій піжамі» зробив таке відкриття?
У своєму творі автор порушує найболючіші проблеми ХХ століття: нацизму, антисемітизму, рівності та людських прав.Не оминає він і проблему виховання. Хто цей автор?
«Кохана моя, кохана!», «На добраніч!», «А ніч весняна, духмяна!», «Ім’я твоє хай святиться!», «Прийди уві сні, кохана!».
У якій європейській поезії періоду Другої світової війни можна прочитати ці рядки ?
Встановити відповідність
1-епітети
2- гіпербола
3- порівняння
4- інверсія
5- Порівняння
А "Ніч весняна, духмяна; щастя весняне, осіннє, зимове, літнє; сонце ясне".
Б "Круків без ліку і без міри"
В "градом чорних круків, мов вогнем"
Г «Ти щастя моє весняне»
Д «Вода ти для мене влітку, А взимку — моя рукавиця»
Встанови відповідність
1 І. Вайсґлас
2 К.І. Галчинський
3-Джон Бойн
4 Вальтер Скотт
А«Круки»
Б «Хлопчик у смугастій піжамі»
В «Айвенго»
Г «Пісня про солдатів Вестерплятте».
У романі В.Скотта саксонцями є
Який епізод в романі "Айвенго" є кульмінацією?
Про кого мова в романі В.Скотта? "Благородна саксонська леді. Вихованка лорда Седріка, прекрасна дівчина, ніжна, чесна."
У якому творі батько розплачується за масові вбивства?
Головна тема повісті "Дитя Ноя" - це ..
"Праведник світу", Понс врятував дітей
Символом врятованих дітей є..
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома