Підсумковий тест : Проблема війни і миру у літ-рі ХХ ст., Людина та пошуки сенсу існуванняв прозі ІІ пол ХХст
Завершіть цитату Б.Брехта:"Найголовніше — навчити людину ..."
Хто такий Маркітант?
Виберіть зображення Бертольда Брехта
Хто є засновником епічного театру:
Вкажіть ознаки та форму епічного театру :
На які два типи, Б.Брехт поділяв театр:
Події більшості творів письменника і драматурга:
Причиною еміграції Б.Брехта з Німеччини стало:
Яка мета драми-притчі "Матінка Кураж та її діти"?
Образ матінки Кураж є метафоричним образом..
Генріх Теодор Белль, ....... прозаїк і новеліст. Учасник...
Служив Белль капралом на ......... фронтах, кілька разів був поранений і зрештою в ....... потрапив у полон до американців, після чого просидів кілька місяців у таборі для військовополонених на півдні .........
Нобелівську премію Белль отримав у ..... році «за творчість, у якій сполучається широке охоплення дійсності з високим мистецтвом створення.....
У 1949 році вийшла у світ й одержала позитивний відгук критики перша повість Белля «...........»
Хто з радянських письменників в 1974 р. був висланий з Радянського Союзу, до від'їзду в Парижі жив у Белля?
Визначити проблеми та жанрову особливість твору "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
Яких персонажів зображував Г. Белль у своїх творах?
Як раніше називалася школа, до якої привезли пораненого головного героя?
Що стало безсумнівним доказом того, що поранений солдат знаходиться в його школі?
Що попросив поранений солдат у пожежника перед тим, як заснув від анестезії?
Кого впізнав головний герой у пожежникові, який був поряд з ним під час операції?
Де буде написано фразу "Пішов зі школи на фронт і поліг за...", на думку героя?
Чому головний герой побачив своє відображення у склі лампочки "маленького, ніби вкороченого, угорі, в ясному склі лампочки — такий куценький, білий, вузький сувій марлі, неначе химерний, тендітний кокон"?
Що символізувала остання фраза головного героя?
Чому в творі, не випадково, хлопець лишається безіменним?
Чим є війна для Г.Белля?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома