Контрольний тест №7

Підсумковий тест : Проблема війни і миру у літ-рі ХХ ст., Людина та пошуки сенсу існуванняв прозі ІІ пол ХХст

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 162 рази
22 запитання
Запитання 1

Завершіть цитату Б.Брехта:"Найголовніше — навчити людину ..."

варіанти відповідей

мислити.

рахувати.

стріляти.

вбивати.

Запитання 2

Хто такий Маркітант?

варіанти відповідей

у XVIII–XIX століттях дрібний крадій, який живиться на армії

у XVIII–XIX століттях дрібний торговець, який супроводжує армію

колаборант

сепаратист

Запитання 3

Виберіть зображення Бертольда Брехта

варіанти відповідей
Запитання 4

Хто є засновником епічного театру:

варіанти відповідей

Генріх Белль

Пауль Целан

Бертольд Брехт

Гелена Вайґель

Запитання 5

Вкажіть ознаки та форму епічного театру :

варіанти відповідей

- В основі - розповідь про дію

- Зображення самого буття, загальні закономірності

- Глядач стоїть в позиції спостерігача, замислюється над подіями

- Звернення до розуму, спонукання робити висновки, узагальнення (інтелектуально-аналітичне начало)

- Використання нетрадиційну поетику (притчевість, "ефект відчуження")

- Збудження інтересу до розвитку подій, нерозв'язаних конфліктів

- В основі - дія

- Зображення життєві події, явища, конфлікти

- Залучення глядача до подій

- Звернення до почуттів, спонукання співпереживати (емоційно-експресивне начало)

- Використання традиційної поетики

- Збудженість інтересу до розв'язки

Запитання 6

На які два типи, Б.Брехт поділяв театр:

варіанти відповідей

античний та епічний

драматичний ("аристотелівський") та епічний.


комедійний та епічний

історичний та епічний

Запитання 7

Події більшості творів письменника і драматурга:

варіанти відповідей

взято із реального життя

є переробкою вже відомих сюжетів

придумано автором

вигадано та диктовано тогочасною владою

Запитання 8

Причиною еміграції Б.Брехта з Німеччини стало:

варіанти відповідей

бажання подорожувати

нерозуміння з боку читачів

фінансові негаразди

прихід до влади А.Гітлера

Запитання 9

Яка мета драми-притчі "Матінка Кураж та її діти"?

варіанти відповідей

викликати у глядача співчуття до побаченого

засудження війни

згадка про історичне минуле

попередження, пересторога перед Другою світовою війною

Запитання 10

Образ матінки Кураж є метафоричним образом..

варіанти відповідей

"поганої" матері

Німеччини 1930 р.

Радянського Союзу

як ідея попередження

Запитання 11

Генріх Теодор Белль, ....... прозаїк і новеліст. Учасник...

Служив Белль капралом на ......... фронтах, кілька разів був поранений і зрештою в ....... потрапив у полон до американців, після чого просидів кілька місяців у таборі для військовополонених на півдні .........

варіанти відповідей

німецький; Другої світової війни, обер-єфрейтор Вермахту.

Східному й Західному; в 1945 р.; Франції

датський; Другої світової війни, обер-єфрейтор Вермахту.

Східному й Західному; в 1945 р.; Франції

німецький; Другої світової війни, унтерштурмфюрер Вермахту.

Східному й Північно-Західному; в 1943 р.; Франції

датський; Другої світової війни, обер-єфрейтор Вермахту.

Східному й Північно-Західному; в 1943 р.; Франції

Запитання 12

Нобелівську премію Белль отримав у ..... році «за творчість, у якій сполучається широке охоплення дійсності з високим мистецтвом створення.....

У 1949 році вийшла у світ й одержала позитивний відгук критики перша повість Белля «...........»


варіанти відповідей

у 1975 році, створення подій, Де ти був Адаме..

у 1972 році, створення характерів, Поїзд точно за розкладом

у 1972 році, створення подій, Де ти був Адаме..

у 1975 році, створення характерів, Поїзд точно за розкладом

Запитання 13

Хто з радянських письменників в 1974 р. був висланий з Радянського Союзу, до від'їзду в Парижі жив у Белля?

варіанти відповідей

Олександр Солженіцин

Лесь Курбас

Микола Куліш

Б.Брехт

Запитання 14

Визначити проблеми та жанрову особливість твору "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

варіанти відповідей

новела, проблема майбутнього покоління Німеччини; сімейні; екології

повість,проблема майбутнього покоління Німеччини; засудження жахів війни; лжепатріотизм тих, хто посилає людей на війну

оповідання, проблема майбутнього покоління Німеччини; забруднення повітря; виховання

оповідання, проблема майбутнього покоління Німеччини; засудження жахів війни; лжепатріотизм тих, хто посилає людей на війну

новела, проблема майбутнього покоління Німеччини; забруднення повітря; виховання

повість, проблема майбутнього покоління Німеччини; засудження жахів війни; лжепатріотизм тих, хто посилає людей на війну

Запитання 15

Яких персонажів зображував Г. Белль у своїх творах?

варіанти відповідей

великих полководців,

відомих героїв,

простих людей,

видатних політиків,

Запитання 16

Як раніше називалася школа, до якої привезли пораненого головного героя?

Що стало безсумнівним доказом того, що поранений солдат знаходиться в його школі?

варіанти відповідей

Святого Хоми; напис на дошці, зроблений його ж рукою.

гімназія Альберта; напис на дошці, зроблений його ж рукою.

Гітлер'югенд, слід хреста на стіні.

Святого Хоми; слід хреста на стіні.

Запитання 17

Що попросив поранений солдат у пожежника перед тим, як заснув від анестезії?

Кого впізнав головний герой у пожежникові, який був поряд з ним під час операції?

варіанти відповідей

молоко; Бена, шкільного вчителя малювання

цигарки; Бена, шкільного вчителя малювання

молоко; Біргелера, шкільного сторожа

цигарки; Біргелера, шкільного сторожа

Запитання 18

Де буде написано фразу "Пішов зі школи на фронт і поліг за...", на думку героя?

варіанти відповідей

у листі рідним

у картці військового

у підручнику з історії

у шкільному календарі проти його прізвища

Запитання 19

Чому головний герой побачив своє відображення у склі лампочки "маленького, ніби вкороченого, угорі, в ясному склі лампочки — такий куценький, білий, вузький сувій марлі, неначе химерний, тендітний кокон"?

варіанти відповідей

через тяжке поранення був перев'язаний білою тканиною

скло лампочки викривлювало реальні об'єкти

через тяжке поранення був перев'язаний марлею

у головного героя була гарячка через поранення

Запитання 20

Що символізувала остання фраза головного героя?

варіанти відповідей

безнадійний пошук минулого в момент втрати майбутнього

надію на швидке одужання

прагнення швидше повернутися на фронт

сум за щасливими шкільними роками

Запитання 21

Чому в творі, не випадково, хлопець лишається безіменним?

варіанти відповідей

Його анонімність — зайвий натяк на те, що для автора ім"я немає значення

Його анонімність — зайвий натяк на те, що у війні немає героїв, а є виконавці.

Його анонімність — зайвий натяк на те, що його доля — це доля будь-якої "маленької людини" тих часів.

Запитання 22

Чим є війна для Г.Белля?

варіанти відповідей

Політичний метод досягти успіху, можливість державі здобути силу та повагу світу.

Шлях до самоствердження, шлях віднайдення правди та істини.

Війна - це зло, тому їй не має місця на землі. Найвища цінність -це людина і людське життя.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест