Яке удільне князівство у XII–XIII ст. політично цілком залежало від Києва?
Хто переміг у битві, описаній в уривку з історичного джерела: «Мстислав Мстиславович… повелів Данилові попереду перейти з полками річку Калку й іншим полкам [піти] за ним, а сам після нього перейшов… Мстислав же [Романович] і другий Мстислав [Святославович] сиділи в стані, не знавши [цього], тому що Мстислав [Мстиславович] їм обом [нічого] не сказав – через заздрість, бо велика незгода була між ними…»?
Галицьку митрополію православної церкви утворено за ініціативи галицько-волинського князя
Подія, описана в уривку з історичного джерела «Магнати та шляхта змусили юну королеву в державних інтересах Польщі відмовитися від нареченого з австрійського дому й вийти заміж за литовського князя Ягайла...», свідчить про реалізацію однієї з умов
Держава, позначена на картосхемі штрихуванням, виникла в результаті
Адміністративно-територіальна одиниця на українських землях у складі Великого князівства Литовського та Корони Польської в XV–XVIII ст. – це
Яка подія відбулася в 1478 р.?
Пам’ятка, зображена на фото, є перлиною історико-архітектурної спадщини
Що було спільного в устрої Київської Русі ХІІ–ХІІІ ст. та Великого князівства Литовського в ХІV ст.?
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Рада також має запобігати сваркам у місті, боронити від кривд сиріт і вдів… кожен раз, коли виникатиме потреба… радитись про добробут громади…і запобігати шкодам, залагоджувати і розсуджувати всілякі спори… пильнувати обману в мірах і вагах під час продажу товару».
В уривку йдеться про
Які держави були головними суперниками в боротьбі за галицько-волинську спадщину після смерті Юрія II Болеслава?
Що в історії Галицько-Волинської держави пов’язано з діяльністю Лева Даниловича?
Укажіть наслідки битви на річці Сині Води (1362 р.).
Укажіть характерні риси суспільно-політичного життя Великого князівства Литовського в ХІV-ХV ст.
Кого з указаних діячів ми відносимо до видатних українців ХІV - XVст
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома