Контрольний тест "Орфографія!

Додано: 11 березня 2022
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 341 раз
20 запитань
Запитання 1

 На другий склад падає наголос у слові

варіанти відповідей

уподобання

чорнозем

симетрія

кілометр

Запитання 2

Букву и на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

варіанти відповідей

бр..ніти, пром..нистий

др..жати, ож..ледиця

кр..вавий, бл..щати

бер..говий, кр..шити

Запитання 3

 Апостроф треба писати на місці пропуску в слові 

варіанти відповідей

помор..янин

духм..яний

рутв..яний

розв..язок

Запитання 4

 М’який знак на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

варіанти відповідей

нян..чин, жін..чин

Вал..чин, Ян..чин 

дон..чин, лял..чин

Юл..чин, Натал..чин

Запитання 5

 М’який знак на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

варіанти відповідей

вимиют..ся, гаєш..ся

дивит..ся, піднос..ся

наснит..ся, розріс..ся

колотит..ся, б’єш..ся

Запитання 6

Прикметник із суфіксом -зьк- утвориться від іменника

варіанти відповідей

Волноваха

Кременчук

Бердянськ

Магдебург

Запитання 7

 Спрощення приголосних позначається на письмі в слові 

варіанти відповідей

контрас..ний

нещас..ний

невіс..чин

піаніс..ці

Запитання 8

 Подвоєні літери треба писати в слові

варіанти відповідей

ма(з/зз)ю

чес(т/тт)ю

миліс(т/тт)ю

вартіс(т/тт)ю 

Запитання 9

Подвоєні літери треба писати в слові

варіанти відповідей

зна(н/нн)ий

зва(н/нн)ий

огне(н/нн)ий

ошука(н/нн)ий 

Запитання 10

Подвоєні літери треба писати в обох словах рядка

варіанти відповідей

бе(з/зз)вучний, мавпе(н/нн)я

бо(в/вв)аніти, греча(н/нн)ий

ві(с/сс)ю, пі(д/дд)а(ш/шш)я

(в/вв)імкнути, розлюче(н/нн)ий

Запитання 11

Літеру з треба писати на місці крапок у всіх словах рядка

варіанти відповідей

ро..тулений, ..пакований, ..бережений

..цідити, ..марнувати, бе..коштовний

..жований, ..горблений, ..хоплений

ро..дивитися, ..містити, ..ховок

Запитання 12

Букву е треба писати на місці крапок у всіх словах рядка

варіанти відповідей

пр..мудрий, пр..земкуватий 

пр..широкий, пр..крити

пер..дбачати, пр..множений

пр..кумедний, пр..святий

Запитання 13

Літеру и треба писати на місці крапок у всіх словах варіанта

варіанти відповідей

печ..во, руч..нька

 пал..ця, мавп..нятко

кош..чок, горл..чка

мереж..во, мар..во

Запитання 14

З великої літери треба писати лише перше слово у власній назві

варіанти відповідей

 К(к)абінет М(м)іністрів 

Д(д)іва М(м)арія

З(з)апорозька С(с)іч

А(а)зовське М(м)оре

Запитання 15

Правил уживання великої літери та лапок дотримано в рядку 

варіанти відповідей

цукерки «Пташине молоко», орден «Княгині Ольги»

Петра і Павла, Міністерство культури України 

Біла Альтанка, орден Почесного легіону

Володимир великий, Нобелівська премія

Запитання 16

Разом треба писати всі слова рядка

варіанти відповідей

ліво/бережний, фізико/математичний

нижче/підписаний, червоно/синій

тепло/обмінний, гіркувато/солоний

чотири/зірковий, чорно/земний

Запитання 17

Кома НЕ ставиться в реченні

варіанти відповідей

Я був у власному житті і машиніст (?) і пасажир. 

Один оце я тільки – ні в тин (?) ні в ворота. 

Не схотіла душа бунтівна ні тепла (?) ні смачного пшона. 

Слизняк не виросте ні лебедем (?) ані орлом. 

Запитання 18

 У якому з речень неправильно розставлено розділові знаки


варіанти відповідей

Лежить дорога, мабуть, золотом прошита.


Котись, моя пісне, дзвінка, до коханої.

Учора край берега, мабуть, все-таки пришвартувався крейсер.

Зайчик, безперечно, ковбасу вкрав.

Запитання 19

Поширене означення НЕ відокремлюється комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Лежить дорога золотом прошита. 

Гудуть з вітрами до світання дощем оплакані сади. 

По вінця сповнені краси шумлять смерекові ліси. 

На землю зорану плугами спада рожево-білий цвіт. 

Запитання 20

Антонім до фразеологізму хоч в око стрель є в реченні

варіанти відповідей

Ситуація – хоч крізь землю провалися. 

Сьогодні надворі ясно, хоч голки збирай. 

Тихо довкола, хоч мак сій. 

У хаті хоч зуби клади на полицю. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест