Корекційна педагогіка МКР

Додано: 25 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 365 разів
30 запитань
Запитання 1

Корекційна педагогіка – це…

варіанти відповідей

Наука про навчання і виховання дітей з відхиленнями у розвитку в умовах

спеціальних закладів корекційного спрямування.

Психолого-педагогічні знання про особливості навчання і виховання

дітей з відхиленнями психічного розвитку та поведінки.

Наука, що досліджує психофізіологічні особливості розвитку аномальних

дітей.

Запитання 2

Об’єктом корекційної педагогіки є:


варіанти відповідей

Спеціальна освіта осіб з особливими освітніми потребами.

Виховання як свідомо та цілеспрямовано здійснюваний процес

Особистість дитини, що має незначні відхилення в розвитку й

поведінці.

Запитання 3

Як називають поєднання двох чи навіть декількох виражених психофізичних

порушень?


варіанти відповідей

Проблеми розвитку

Комплексні порушення декількох функцій

Затримка розвитку психічних новоутворень

Запитання 4

Генетичні захворювання, хромосомні порушення, несумісність груп крові

чи резус-фактору матері та плоду, спадкові захворювання – це фактори

розвитку відхилень, що впливають на здоров’я дитини під час:


варіанти відповідей

Пренатального періоду.

Натального періоду.

Постнатального періоду.

Запитання 5

Тяжкі переживання дитини, несприятливі соціально-побутові умови,

недостатність мовленнєвого спілкування, наслідування неправильного

мовлення, психічні травми, педагогічна занедбаність – це фактори розвитку

відхилень, що відносяться до факторів:


варіанти відповідей

Біологічних.

Спадкових та генетичних.

Соціально-психологічних.

Запитання 6

Чим закінчується кожен етап психічного розвитку дитини?


варіанти відповідей

Формуванням певного психічного порушення.

Формуванням новоутворень, які є основою для подальшого розвитку.

Психічний розвиток дитини не поділяється на етапи.

Запитання 7

З чого складається структура аномального розвитку?


варіанти відповідей

З первинного дефекту (ядра) і вторинних та супутніх порушень.

З екзогенних та ендогенних порушень.

Аномальний розвиток не поділяється.

Запитання 8

До емоційного-вольових розладів відносяться:                   


варіанти відповідей

Недоліки розвитку моторики.

Дитячий церебральний параліч.

Конфліктні переживання.

Запитання 9

Розумова відсталість розглядається як:


варіанти відповідей

Стійке порушення пізнавальної діяльності на основі органічного ураження центральної нервової системи.

Уповільнення темпу дозрівання різних психічних функцій, відставання в розвитку психічної діяльності.

Стійкий образ дій, поведінки або мислення, який не типовий для загальної популяції.

Запитання 10

Затримка психічного розвитку – це


варіанти відповідей

Уповільнений темп дозрівання різних психічних функцій.

Стійкі, незворотні порушення, переважно пізнавальної сфери, що виникають внаслідок органічного ураження кори головного мозку і носять дифузний характер.

Органічне ураження мозку.

Запитання 11

Головна відмінність затримки психічного розвитку (ЗПР) від розумової відсталості полягає в:


варіанти відповідей

Незворотності.

Зворотності.

Неможливості отримувати корекційну допомогу.

Запитання 12

Чому 1-й триместр вагітності є найсприйнятливішим до впливу факторів, які викликають вроджені патології?


варіанти відповідей

В цей період «закладається» стать дитини.

В цей період формується опорно-руховий апарат дитини

В цей період починає формуватися кровоносна система і головний мозок дитини.

Запитання 13

Хто приймає обирає навчальний заклад для дитини?


варіанти відповідей

Місцевий відділ освіти

Батьки, або опікуни за рекомендацією ІРЦ

Місцевий Інклюзивно-ресурсний центр.

Запитання 14

Який фактор найчастіше викликають вроджені патології у дітей у пренатальному та натальному періодах?


варіанти відповідей

Кисневе «голодування» плоду.

Інфекційні захворювання вагітної.

Політична ситуація в державі.

Запитання 15

Який фактор викликає найбільше ускладнень у психічному розвитку дитини у постнатальному періоді?


варіанти відповідей

Інфекційні захворювання.

Порушення харчування дитини.

Педагогічна занедбаність та недостатність мовленнєвого спілкування.

Запитання 16

Через який період часу учень має робити перерви та спеціальні вправи для очей при наявних порушеннях зору?


варіанти відповідей

5-10 хв.

10-15 хв.

20-30 хв.

Запитання 17

 Серед пренатальних факторів, які викликають порушення зору є:


варіанти відповідей

Спадковість, вік батьків, токсоплазмоз.

Температурний режим вагітної.

Кесарський розтин.

Запитання 18

Найпоширенішою причиною виникнення набутої глухоти/приглухуватості є:


варіанти відповідей

Застосування ото-токсичних антибіотиків.

Соціальні фактори.

Недоношеність плоду.

Запитання 19

Яке місце має займати вчитель, якщо в класі є дитина з порушенням слуху?


варіанти відповідей

Завжди бути поруч і перекладати жестами.

Намагатися знаходитися в полі зору дитини для візуального контакту.

Допомагати дитині виконувати завдання.

Запитання 20

 Яки способом можна привернути увагу дитини з вадою слуху?


варіанти відповідей

Торкнутися її, або постукати по поверхні столу.

Голосно говорити.

Використовувати указку.

Запитання 21

«Охоронна терапія» при заїканні - це:


варіанти відповідей

Ізолювання дитини від інших учнів.

Припинення занять з фізичної культури.

Режим мовчання.

Запитання 22

Основним принципом корекційної-розвиткової роботи при ЗПР є


варіанти відповідей

Від складного до простого.

Практичне застосування набутих знань та умінь.

Опора на аналізатори.

Запитання 23

Вкажіть перший етап роботи з дитиною з РАС (аутизм)


варіанти відповідей

Подолання труднощів діяльності дитини.

Встановлення емоційного контакту.

Робота «з ритуалами-стереотипами» дитини.

Запитання 24

Найпоширенішими причинами виникнення аутизму є:


варіанти відповідей

Розлучення батьків.

Тривалі пологи.

Кисневе голодування плоду, краснуха у вагітної, вакцинація.

Запитання 25

Поєднання яких видів допомоги (терапії) найчастіше потребують діти з порушеннями опорно-рухового апарату?


варіанти відповідей

Фізична, логопедична, окупаційна.

Психологічна, медична.

Соціальна, медична, фізична.

Запитання 26

Коли необхідно проявляти піклування про дитину у школі?


варіанти відповідей

Завжди, щоб дитина не відчувала себе покинутою.

Коли Ви впевнені, що вона не зможе вирішити «проблему», або коли вона попросить.

Коли це не робить асистент.

Запитання 27

Які «межі» роботи вчителя зі слуховим апаратом дитини?


варіанти відповідей

Перевірка наявності, цілісності і правильності одягання (відсутній додатковий звук).

Налаштування, обробка.

Заміна живлення, вибір та покупка.

Запитання 28

На якому місці у класі мають розташовуватися діти з ООП?


варіанти відповідей

Оптимальним є розташування усіх дітей по колу.

На перших партах, щоб бути перед вчителем.

На останніх партах, щоб не заважати іншим при роботі з асистентом.

Запитання 29

Чим небезпечні є TORCH-інфекції в пренатальному періоді?


варіанти відповідей

Призводять до гіпоксії плоду.

Можуть спричинити активізацію латентних («сплячих») хвороб, які викликають серйозні патології у плоду.

Викликають токсикоз

Запитання 30

Яка категорія дітей може навчатися в ЗЗСО з інклюзивним навчанням?


варіанти відповідей

Діти порушеннями інтелектуального розвитку.

Діти з особливими освітніми потребами.

Діти з комплексними порушеннями в розвитку.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест