Яку назву має перший ступінь ладу?
Дай правильну відповідь, а потім покажи ручний знак - сжаті кулачки
Яке ім'я носить п'ятий ступінь ладу - найкраща подруга королеви Тоніки, принцеса.............?
Дай правильну відповідь, а потім покажи ручний знак принцеси (Підказка: ця красуня часто дивиться у дзеркало)
Що залежить в музиці від третього ступеня ладу - Міністра Настрою?
Дай правильну відповідь, а потім покажи ручний знак (обидві твої долоньки дивляться вниз)
Яку кількість лінійок має нотний стан ?
Спочатку порахуй, а потім дай правильну відповідь
Що потрібно поставити у нотному зошиті на початку нотного стану?
Дай правильну відповідь, а потім запиши у своєму зошиті
Знайди на клавіатурі клавішу МІ.
Яка клавіша знаходиться ВИЩЕ клавіші МІ?
Запиши ці ноти у свій зошит (МІ -.....?)
Покажи на клавіатурі клавішу МІ та клавішу ФА.
Яка між ними відстань?
Як називається знак в музиці, що підвищує ноту на півтона ? (підказка! - він схожий на сходинку!)
Дай правильну відповідь, а потім напиши цей знак у своєму зошиті
Який знак ми обов'язково поставимо в кінці фрази ? Та скажемо: "Закінчилася перша фраза, беремо дихання"
На якій лінійці ти напишеш ноту СОЛЬ першої октави?
Дай правильну відповідь, а потім запиши цю ноту у свій зошит
Скільки місць (долей) займає у вагончику (музичному такті) наш пасажир на ім'я Товстунчик (половинна тривалість) ?
Дай правильну відповідь, а потім запиши Товстунчика собі у зошит
Як називається знак, яким ми позначаємо у нотному запису сильну долю ?
Згадай - ПЕРША ДОЛЯ ЗАВЖДИ СИЛЬНА!!!
Дай правильну відповідь, а потім - зроби творче завдання:
напиши у своєму зошиті два пустих вагончика (у кожному вагончику - по два сидіння), і запиши сам(а), кого ти хочеш розмістити у цих вагончиках. Не забудь поставити акценти!
................................................................................................................................
Чудово!!! У тебе вийшов ритмічний малюнок! Тепер ти можеш прочитати його ритмослогами та відтворити рухами.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома