Коучинг

Додано: 20 грудня 2023
Предмет:
30 запитань
Запитання 1

1.      У контексті вищої освіти коучінг – це

варіанти відповідей

технологія, яка вимагає таких відносин викладача із студентами, коли завданням педагога стає організація процесу самостійного пошуку студентами оптимальних рішень та відповідей на питання, що їх цікавлять;

б)технологія , що не вимагає організації процесу самостійного пошуку

в)техноголія , яка вимагає відносин в діаді «студент – студент»

Запитання 2

2.  Навчальна діяльність сучасного педагога повинна бути спрямованою на:

варіанти відповідей

а)створення необхідних умов для навчання;

б)створення педагогічних умов, за яких студенти б сприймали навчальний придмет;

в) створення таких педагогічних умов, за яких студенти б сприймали знання активно, формуючи тим самим в собі навички самоосвіти, необхідні конкурентоспроможному кваліфікованому спеціалісту сьогодення;

Запитання 3

3.Що робить коуч-консультант:

варіанти відповідей

а) спрощує навчання та вирішує проблеми;

б) спрощує навчання, але не вирішує проблем тих, хто навчається;

в)ускладнює навчання , але вирішує проблеми;

Запитання 4

4.Коучинг представляє собою:

варіанти відповідей

а) діалог тренера з тренером;

б) діалог тренера та групи, коли до процесу залучено всіх його учасників у міру їх власного бажання;

в) вимушений діалог тренера та групи;

Запитання 5

5. О.А. Комар пропонує відокремлювати:

варіанти відповідей

а) активне та інтерактивне навчання;

б) пасивне та активне навчання;

в) пасивне та інтерактивне навчання;

Запитання 6

6. Поняття «модель» (лат. Modeling) трактують як:

варіанти відповідей

а) функція;

б) об’єкт;

в) образ;

Запитання 7

7. Коучинг ( (від англ. coaching )–це

варіанти відповідей

а)вчитель;

б) тренерство;

в)тренінг;

Запитання 8

8. Модель GROW з (анг.) –це

варіанти відповідей

а)зростання;

б) спадання;

в) застереження;

Запитання 9

9. Скількох ступенева є модель GROW:

варіанти відповідей

а)3

б)5

в)4

Запитання 10

10. Коучингові інструменти мають:

варіанти відповідей

а) провідний характер;

б)провідний та міжгалузей характер;

в) міждисциплінарний і міжгалузевий характер;

Запитання 11

11. Від традиційних методик, де професійно компетентний викладач є авторитетом, а студент –

варіанти відповідей

а)суб’єктом;

б) об’єктом;

в) обидві відповіді правильні;

Запитання 12

12. Вважаємо також важливими принципaми здатність коуча бути:

варіанти відповідей

а) об’єктивним, iнфoрмувaти aудитoрiю, не нaв’язуючи їй при цьому влaсної пoзицiї;

б) суб’єктивним, не iнфoрмувaти aудитoрiю, нaв’язуючи їй при цьому влaсної пoзицiї;

в) об’єктивним, iнфoрмувaти aудитoрiю, нaв’язуючи їй при цьому влaсної пoзицiї;

Запитання 13

13. Головним завданням викладача-коуча у процесі мовної підготовки іноземного студента є:

варіанти відповідей

а) розкриття його здібностей, створення сприятливої для навчання атмосфери недовіри й розуміння, не заохочення до вивчення мови;

б) розкриття його здібностей, створення сприятливої для самостійного навчання атмосфери ;

в) підтримка особистісного розвитку студента, його прагнення до самовдосконалення у вивченні української мови розкриття, його здібностей, створення сприятливої для навчання атмосфери довіри й розуміння, заохочення до вивчення мови;

Запитання 14

14. У мовній підготовці іноземних студентів ми вважаємо доречним застосування розробленої у Великобританії коучингової моделі особистісного зростання:

варіанти відповідей

а)GROW

б)SMART

в)GOAL

Запитання 15

15. Західні фахівці назвали базові різновиди коучингу: 

варіанти відповідей

а) коучинг лідерства;

б) лайф-коучинг;

в) кар’єрний або професійний коучинг та ін.;

г) всі відповіді вірні;

Запитання 16

16. Коучинг-технології дають змогу перетворити:

варіанти відповідей

а) звичайне навчання на цікавий, творчий процес, спроможний не лише задовольнити будь-які потреби сучасних учнів, а й повною мірою розкрити творчий потенціал кожної особистості;

б) навчання на творчий процес, який не спроможний задовільнити потреби сучасних учнів;

в) звичайне навчання на навчання дорослих;

Запитання 17

17. Педагогічний коучинг –це

варіанти відповідей

а) одна з  не ефективних технологій упровадження Концепції «Нова українська школа» ;

б) одна з ефективних технологій упровадження Концепції «Нова українська школа» ;

в) одна з ефективних технологій упровадження тренінгової технології;

Запитання 18

18. За В. Сидоренком, основними завданнями реалізації педагогічного коучингу в системі післядипломної освіти є:  


варіанти відповідей

а) створити єдиний диференційований акмеологічний освітній простір для неперервного розвитку педагогічної майстерності вчителя;

б) забезпечити інноваційний науково-методичний, психологопедагогічний, інформаційно-комунікаційний супровід, висококваліфіковані індивідуальні тренування педагогічних працівників для неперервного розвитку;

в) упровадити в систему курсової і післякурсової підготовки педагогічних працівників як єдиного міжатестаційного циклу диференційовані, багатоваріантні, диверсифіковані за профілем програми;

г) всі відповіді правильні

Запитання 19

19. Організація і проведення тренінгів –це

варіанти відповідей

а) легка і не трудомістка робота, яку може правильно побудувати команда тренерів-професіоналів закладів післядипломної освіти;

б) складна і не трудомістка робота, яку може правильно побудувати команда тренерів-професіоналів закладів післядипломної освіти;

в) складна і трудомістка робота, яку може правильно побудувати команда тренерів-професіоналів закладів післядипломної освіти;

Запитання 20

20. Вважаємо, що тренінг-курси – це

варіанти відповідей

а) це педагогічний коучинг, який є процесом співпраці і спрямований на сприяння саморозвитку особистості шляхом осмислення власної діяльності, рефлексивного застосування знань і вмінь;

б) це освітній коучинг, який є процесом співпраці і спрямований на сприяння саморозвитку особистості ;

в) це лайф коучинг, який є процесом співпраці і спрямований на сприяння саморозвитку особистості ;

Запитання 21

21. Заклад позашкільної освіти дає шанс:

варіанти відповідей

а) стати тренером кожному педагогу;

б) стати лідером кожному педагогу;

в) стати коучем кожному педагогу;

Запитання 22

22. Важливе значення мали підготовлені членами ЕГ науково-освітні проєкти:

варіанти відповідей

а) постановка питань;

б) виконання певних завдань;

в) «Постановка «сильних» коучингових запитань майбутньому вчителеві в процесі його професійного зростання»;

Запитання 23

23. Основні завдання Школи мовних екологів і Школи риторів полягають у:

варіанти відповідей

а) збагаченні мовлення учня; розширенні знань про культуру мовлення;

б) попередження і подолання мовленнєвих недоліків;

в) розвиток мотивації учня щодо вдосконалення власного мовлення;

г) всі відповіді правильні;

Запитання 24

24. «техніка приєднання» або «луна-техніка» допомагала перефразовувати висловлювання співрозмовника, які:

варіанти відповідей

а) повертаються до нього у вигляді тез уточнення отриманої інформації;

б) повертаються до нього у вигляді фраз уточнення отриманої інформації;

в) повертаються до нього у вигляді понять деякої інформації;

Запитання 25

25. У якому році під час літньої сесії УОД двічі на тиждень із керівниками фахових гуртків проводилися наради, на яких аналізувалася їхня діяльність і за необхідності вносилися корективи для усунення виявлених перешкод і недоліків:

варіанти відповідей

а) 2019р

б)2018р.

в)2021р.

Запитання 26

26. Для з’ясування результатів педагогічного експерименту були використані:

варіанти відповідей

а) два прогностичні інструменти;

б) 4 прогностичні інструменти;

в) три прогностичні інструменти;

Запитання 27

27. Термін «емоційний інтелект» (ЕІ) уперше ввів у дисертації:

варіанти відповідей

а) Д. Карузо

б) П. Саловей

в) В. Пейн

Запитання 28

28. У якому році американські психологи Д. Карузо, Дж. Мэйєр і П. Саловей  представили свою модель ЕІ:

варіанти відповідей

а) 1991

б)1990

в)1993

Запитання 29

29. Метою тренінгу «Цей загадковий світ емоцій» було:

варіанти відповідей

а) знайомство учасників з базовими та складними емоціями, освоєння прийомів саморегуляції;

б) знайомство учасників з емоціями, без прийомів саморегуляції та оцінки психоемоційного стану;

в) знайомство учасників з почуттями;

Запитання 30

30. Кризовий вік варто вивчати не як:

варіанти відповідей

а) елемент динаміки розвитку;

б) виділений елемент у структурі періодизації, а насамперед за показниками динамічного розвитку…;

в) елемент вікової періодизації;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест