КР № 3. Краса природи в ліричних творах українських поетів. НУШ 5кл

Додано: 22 лютого
Предмет: Українська література, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

Автор цих рядків:

Очам любо. Годиночку,

Малую годину

Ніби серце одпочине,

З Богом заговорить...

варіанти відповідей

Т. Шевченко

Г. Лось

П. Тичина

М.Рильський

Запитання 2

Хто написав та видав збірку поезій "Соняшні кларнети"?

варіанти відповідей

М. Коцюбинський

П. Тичина

 Є. Гуцало

Т. Шевченко

Запитання 3

Назва вірша, у якому є ці рядки:

Ніч — велика чарівниця!

Зчарувала звіра, птицю,

зчарувала всіх людей —

не побачиш їх ніде.

варіанти відповідей

Гаї шумлять

Садок вишневий

Чарівники

Дощ

Запитання 4

Які з цих віршів написав М.Рильський?

варіанти відповідей

"Чарівники"

"Бабунин дощ"

"Осінь-маляр із палітрою пишною.."

"Лось"

Запитання 5

Автор цих рядків:

Хто він такий в залатанім кожусі,

В кожусі, а хапає дрижаки?..

Попискують пташата в його вусі,

І в бороді дрімають їжаки. 

варіанти відповідей

І. Петренко

Т.Шевченко

М.Рильський

М.Вінграновський

Запитання 6

Знайдіть слово, що НЕ використовує Т. Шевченко в поезії «Садок вишневий коло хати…»

варіанти відповідей

зіронька

донька

сосна

соловейко

Запитання 7

У якому рядку вірша Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"... є порівняння?

варіанти відповідей

 І сонце спатоньки зове у синє море.

І тьмою німою оповиє тобі душу...

А туман, неначе ворог, закриває море...

За сонце хмаронька пливе...

Запитання 8

У поезії "Журавлі високі пролітають..." Є.Гуцало називає річку...

варіанти відповідей

Мжа

Дніпро

Сіверський Донець

Дністер

Запитання 9

І вірші "Сама собою річка ця тече..." М.Вінграновський порівнює річечку з:

варіанти відповідей

долонею

медом

донею

небом

Запитання 10

Твори, у яких відображено внутрішній світ людини через передавання почуттів, думок, переживань у певних обставинах, під впливом певних подій, називаються...

варіанти відповідей

драматичними

народними

ліричними

пейзажними

Запитання 11

Персоніфікація - це

варіанти відповідей

велике перебільшення рис людини, предмета чи явища з метою надання зображуваному виняткової виразності

перенесення ознак людини на неживий предмет чи явище, олюднення

зіставлення одного предмета чи явища з іншим, чимось подібним до нього


уживання двох слів із протилежним значенням для підсилення емоційності

Запитання 12

Персоніфікацію вжито в рядку:

варіанти відповідей

"Ніжні осінні пісні тиходзвонні!"

"Журавлі високі пролітають..."

"Як тата й маму і як мед, люблю."

"...коли зірка йде з водою — срібло з відер ллється. "

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест