Проаналізуйте словосполучення. З'ясуйте, до якої групи вони належать:
Пластикові вікна, весняний ранок, мармурова колона, польові квіти.
Позначте рядок, у якому всі присвійні прикметники утворені ПРАВИЛЬНО
А. Марієн, Ірин, Наталкин Б. Галин, Юлін,Танин
В. сусідів, Андріїв, Маріїн Г. лелекин, Ігорев, Оксанин
Правильно утворено форми порівняння прикметників у рядку
5. Не з прикметниками пишеться разом:
Усі прикметники у формі орудного відмінка записано правильно в рядку
Познач рядок, у якому виділений прикметник має переносне значення
Визнач число та рід іменників і прикметників:
смачна морква, широка стрічка, хитра лисиця
Вибери рядок, де записані лише прикметники
5. Усі правильні форми прикметників вищого ступеня порівняння в рядку
6. За допомогою суфікса -ов- утворені всі прикметники рядка:
(літеру о пропущено)
8. Подвоєне НН слід писати на місці пропуску в усіх словах рядка:
10. Установити відповідність між прикметниками та їх формами.
1. зелен, повен, рад
2. добрая, добреє, добрії
3 червона, зелена, велична.
А Повна стягнена форма.
Б Повна нестягнена форма.
В Коротка форма.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома