Крихітка Цахес 2в

Додано: 27 листопада 2023
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Жанр твору Теодора Амадея Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»

варіанти відповідей

А казка-притча

Б повість-притча

В казка


Г повість

Запитання 2

«Запровадження освіти» у творі Гофмана здійснює

варіанти відповідей

А князь Пафнутій



Б Мош Терпін

В Проспер Альпанус

Г Бальтазар

Запитання 3

Крихітка Цахес хотів одружитися з

варіанти відповідей

А Рожею-Гожею

Б Бальзаміною


В Кандідою

Г старостихою Анною

Запитання 4

Чарівна сила Цахеса полягала у

варіанти відповідей

А вмінні перетворюватися на різних істот

Б здатності привласнювати чужі здобутки

В вмінні передбачати долю

Г надзвичайній фізичній силі

Запитання 5

Провідний конфлікт твору полягає

варіанти відповідей

в протистоянні невідворотної долі та Людини

в зіткненні ілюзорного світу мрій і світу реального

в зіткненні морально здорових реальних сил суспільства з міщанства та простолюду

в зіткненні ентузіаста з користолюбним філістером

Запитання 6

Ернст Теодор Амадей Гофман був

варіанти відповідей

письменником

композитором

музикантом

художником-карикатуристом

усі відповіді правильні

Запитання 7

5. Чарівний вплив Цахеса не діяв на:

варіанти відповідей

а) Кандіду;

б) Балтазара;

в) Моша Терпіна.

Запитання 8

2. Чарівна сила Цахеса була захована у:

варіанти відповідей

а) волосинках;

б) очах;

в) мізинчику.

Запитання 9

12. Філістером є людина:

варіанти відповідей

а) самовдоволена, обмежена, з міщанським світоглядом;

б) без освіти;

в) без постійного місця прживання.

Запитання 10

10. Людей, схожих на малюка Цахеса, автор називає:

варіанти відповідей

а) ентузіастами;

б) філістерами;

в) громадянами.

Запитання 11

3. Чарівна сила малюка Цахеса полягала у:

варіанти відповідей

а) надзвичайній фізичній силі;

б) вмінні перетворюватися на різних істот;

в) здібності присвоювати чужі досягнення.

Запитання 12

1. Одне з імен Е.-Т.-А. гофман змінив на честь:

варіанти відповідей

а) В.-А. Моцарта;

б) Е.-М. Хемінгуея;

в) Т. Драйзера.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест